Jag har Jag har inte Jag är

Mer
4 år 8 månader sedan #1170149 av Amandara
Ha ha!
Mer
4 år 8 månader sedan #1170160 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag har Jag har inte Jag är
Jag har skitdålig syn, är kort, lite mullig, har diabetes sedan 15 år tillbaka, för det mesta snäll, har blivit bättre på motion, en sopa när det gäller att städa, är förvånad över att jag blivit så här gammal. Tycker att allt blivit bättre med tiden med psyket. Kroppen är det si och så med.
Mer
4 år 8 månader sedan #1170168 av Klanggedin
Jag vet inte vart jag ska börja men... Jag är en gamer med smak för musik excentrisk stil. Jag gillade när en slumpmässig person i DOTA beskrev mig som "tricky" efter vi hade vunnit matchen. Jag är 176 cm lång, väger 109kg cyklar och motionerar så gott som varje dag, Jag gillar att ligga och fundera och att spela gitarr på balkongen. Ibland när musiken är riktigt bra brukar jag trumma på bordet med fingrarna. Jag har varit trummis i 2 år, basist i 4 år, gitarrist i 10 år sångare länge. Jag har gått musik gymnasium, jag gillar att läsa om personlighetspsykologi och att skriva om psykisk ohälsa. Jag har fått flera av mina svar kring psykisk ohälsa och hälsosam livsstil utskickat i quora diggest vilket jag visade för mamma här om dagen :D.

ÖÖÖÖÖÖÖH Jag har haft diagnosen paranoid schizofreni i cirka 10 år men för ett år sen insåg jag att det inte längre var en bra ide att ha den diagnosen så jag utmanade psykiatrin och idag har jag bara en medicin kvar av 3 och den sista ska tas bort i höst om allt går som planerat..

Jag har varit aktuell för diagnoserna
Schizofreni
ADHD
Asperger
Depression
Borderline
Mer
4 år 8 månader sedan #1170425 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag har Jag har inte Jag är
Jag tycker jag är för snäll. Jag borde vara hårdare. Men jag är nöjd med min lott. Klagar aldrig.