tror ni kanske det kan kommit från intet efter läst det här?

Mer
4 år 7 månader sedan #1181051 av Nissegossen
Samma handledare sade om min text TWILIGHT ZONE
www.viska.se/kunena/allmn-diskussion/889-twilight-zone?start=0

Det måste man läsa en 5-6 gånger för att förstå att det är sant det angående att jag sett mig själv stå upp skiktas och dras ut och i stor hast flyga bort över hustaket och därmed ändra riktning citatet har jag sparat från en poster på Göteborgs Stadsbibliotek

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1181109 av Kn@sen

Geta skrev: Det är vår intelligens som inte räcker till för att förklara det. Vi håller oss till de kända naturlagarna.


Med kunskap kommer vi närmare sanningen. Forskare och vetenskapsteorier utgår ofta från sannolikhetsprinciper. Kvalificerade gissningar och rätt mycket filosofi.
Men jag tror du har rätt Geta.
Vissa saker kommer vi aldrig förstå. Tror inte på ett eurika moment där alla bitar faller på plats.
Stephen Hawking sa lite på skoj, antar jag, att viss filosofi kommer försvinna för att vetenskapen kommer bevisa hur vissa saker ligger till.
Mer
4 år 7 månader sedan #1181116 av Geta
Om jag vore en myra, vore det mycket som jag inte förstod. Det är likadant med oss människor, även om vi förstår lite mer än en myra.
Mer
4 år 7 månader sedan #1181127 av Kn@sen
Mjo. Somliga tror på att livsformer besöket jorden och om så är fallet måste de ha mycket mer intelligens då de kan ta sig hit och vi är inte ännu i närheten att varken hitta bebolig planet eller ta oss dit.
Mer
4 år 7 månader sedan #1181129 av Drummer
Bäste Knas! Kan ligga ngt i det du säger.
Mer
4 år 7 månader sedan #1181140 av zoegas

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻