Tillslut stannar man upp och fattar vad man varit med om!

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1213891 av Lelle
men jag spyr! insett allt som hänt, bara levt och levt igenom allt det hårda men blundat någonstans genom allt. jag får total kräkkänsla när jag börjar tänka efter..... ! känns som att jag vill kräkas. jag är totalt knäckt och kan inte ta det lugnt en sekund.................. står inte ut.

är jätte nära någonstans hela tiden på att börja springa iväg snabbt och skada mig själv direkt.

men jag spyr, som sagt. men får följa med ändå :flag :väggen frågan är ju vad som är kvar av mig sen

det är pga en massa saker..
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1213893 av Geta
Får du flashbacks?
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1213894 av Lelle
har med massa saker som varit att göra, en massa saker.

mår illa.., av, när man fattar vad som faktiskt varit

Geta skrev: Får du flashbacks?

hur tänkte du nu....

du sitter säkert och tycker detta bara är roligt, när jag tar upp det här. säkert hoppas du livet ur mig också......... geta!

jag är helt säker på att du satt och tyckte det var kul..
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1213899 av zoegas
Nu har du spårat ur. Geta kan vara plump men hon vill ingen illa. Återvidare kan du tycka ha haft det tufft. Men du vet ingenting om världen. Ta du och landa.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 3 månader sedan #1213900 av Geta
hkboj,

Jag upplever det samma som du. När jag tänker tillbaka på mitt liv är det mycket som är tråkigt. Nu på ålderns höst har förträngningsmöjligheterna minskat och ofta kommer det upp tråkiga minnen precis som för dig.
Mer
4 år 3 månader sedan #1213902 av Maxjohan1983
Geta undrar om du har PTSD?

Gör inget dumt bara... det är onödigt.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln