Titta på TV

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1220772 av Fantasio
Titta på TV skapades av Fantasio
Hur ofta tittar du på TV. Vad brukar du se på? Vad har du för favoritprogram? Jag tittar ytterst sällan på TV. Jag har inte så många kanaler och tycker inte att det som sänds är så bra. Men det går filmer ibland, men jag har inte ork att titta. Dessutom får jag budskap från TV:n. Men är väl ett bra tidsfördriv,antar jag.
Mer
4 år 2 månader sedan #1220779 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Titta på TV
Jag har 19 kanaler. Har börjat kolla mer på sistone. Det är mest vad jag skulle kalla för skräp-TV. Ett program som heter "My 600-lbs life" Om folk som väger över 300 kilo och försöker gå ner. "Pawn shop" är som Antikrundan för bönder. Och givetvis fotbollen.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 2 månader sedan #1220780 av Geta
Svar från Geta i ämnet Titta på TV
Jag är bonde i grunden men ser bara på SVT-play. Det räcker för mig.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1220782 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Titta på TV
Ja just det, Geta, du har ju ingen TV. Det där programmet du Zoegas skrev om tror jag att jag har sett. Man kan kolla tablåerna på Internet, det är bra.
Mer
4 år 2 månader sedan #1220786 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Titta på TV
Tittar väldigt sällan på tv. Det händer att jag kollar på dokumentärer, nya filmer eller gamla klassiker, men då gör jag det via datorn från någon streamingtjänst istället. Datorn har helt ersatt tv:n för min del (har ingen sk. smart-tv.)
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 2 månader sedan #1220789 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Titta på TV
Jag varierar mellan datorn och teven, många tycker nog att man lever ett ganska tråkigt liv, men jag har google som det största tidsfördrivet. Tycker ju som sagt var om att leta bilder, det som är utöver viska och google + nyheter på teven, är bara svtplay och lokaltidningen, ett ganska smalt område som jag vistas i.

Vars är världen på väg?