Titta på TV

Mer
3 år 10 månader sedan #1256929 av krokus
Svar från krokus i ämnet Titta på TV
Nu i vår streamade jag "Gift vid första ögonkastet" och det var rätt intressant. Det har även kommit en uppföljare som jag följer.

www.svtplay.se/klipp/25896616/trailer-gi...id-forsta-ogonkastet
Mer
3 år 10 månader sedan #1256932 av björk
Svar från björk i ämnet Titta på TV
Jag tittar på tv 1 minut per år.
innan var det ecstasy.
Men jag gjorde de i i fel syfte.
Att vara emellan fiendens flank.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1256938 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Titta på TV
Det som jag tittar på den här perioden är olika program om riktiga mord. Sedan drömmer jag mardrömmar. Får svårt att sova. Får riktiga trauman ibland. Ändå måste jag verkligen titta hela nätterna på dessa program. Det är spännande, men fruktansvärt!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan #1261241 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Titta på TV
Jag undrar om jag ska beställa Netflix. Vad tror ni, är det en bra idé? Eller ska jag spara mina pängar? Jag tittar ytterst sällan på TV, men om jag får tillgång till filmer och serier kanske jag börjar med det igen.
  • dietcoke
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1261264 av dietcoke
Svar från dietcoke i ämnet Titta på TV
Jag avskyr verkligen all reklam som visas, den har blivit så "aggressiv" och kommer alltid när det blir spännande i film/serier.

På morgonen följer jag lite serier på Kanal 6, övriga tider står TV:n av. :)
Mer
3 år 10 månader sedan #1261278 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Titta på TV
Har ingen TV, visserligen har jag baxat upp en platt TV, men vet inte om den fungerar oavsett vilket, vill jag ha den som skärm,men det går bara se på datorn det man vill titta på, samt jag vet att jag kan ta emot de sändningar som ingår marksänd TV, men man kan betala för en vecka, eller längre på vilken kanal som helst, det och se på datorn.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum