Vilken klassbakgrund har ni? Har det sjunkit sen när ni blev sjuka?

Mer
4 år 2 veckor sedan - 4 år 2 veckor sedan #1242031 av Nissegossen
Kloka listan är det inte mycket som många hör till tyvärr inom vården, men de som tillhör den bär upp hela vården

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 veckor sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1242032 av Clean
Folk tror jag är hemlös avdankad hippie! Jo det är medvetet att jag klär mej som hemlös och många tänker vad jag är för luffare, men jag bryr mej oftast inte när människor tittar ned på mej och tänker jag är hemlös och fattig. Särskilt överklassen kan va vidriga då har jag inga gränser att sätta dom på plats! Eller som han på subway som jag hostade i ansiktet. Han flög blixtsnabbt hundra meter åt vänster och så.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1242042 av Amandara
Hur särskilt klär sig en hemlös? De kan väl se ut som vem som helst. Mest att de har ryggsäck och kanske att de är skitiga. Tiggare klär ner sig när de tigger. De kan klä sig fint om de vill. De vill vädja till vårat tycka synd om.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1242058 av Geta
Tiggarna ska ha åkt hem till Rumänien under dessa Corona-tider. De har varit rädda att fastna i Sverige.
Mer
4 år 2 veckor sedan - 4 år 2 veckor sedan #1242069 av Nissegossen
De kan få detta kort gratis i sitt land, gissar vården i Sverige är bättre
www.forsakringskassan.se/privatpers/resa...ds/bestall_eu-kort#/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 veckor sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1242070 av Clean

Amandara skrev: Hur särskilt klär sig en hemlös? De kan väl se ut som vem som helst. Mest att de har ryggsäck och kanske att de är skitiga. Tiggare klär ner sig när de tigger. De kan klä sig fint om de vill. De vill vädja till vårat tycka synd om.


Folk säger iaf att jag klär mej som en hemlös. Du får fråga dom. Men jag har inte skitiga kläder. Men gamla utslitna kläder.