Vilken klassbakgrund har ni? Har det sjunkit sen när ni blev sjuka?

Mer
3 år 11 månader sedan #1241428 av wasp
Ser lite sjaskig ut jag också. Lite småfläckar på byxorna och ett par fem år gamla eccoskor. Mina föräldrar hade det mycket bättre än jag just nu!
Mer
3 år 11 månader sedan #1241441 av Geta
När jag var barn hade vi inte innetoalett och varmt vatten indraget. Det har jag nu. Så på så sätt har jag det bättre. När min syster var cirka 5 år var det val. Efter valet sa min syster- får vi badrum nu? Hon var klipsk redan då. Hon är bra på sådana där Mensa-test.
Mer
3 år 11 månader sedan #1241477 av Admin1
Jag tillhör medelklass och är nog det fortfarande.
Mer
3 år 11 månader sedan #1241480 av Nissegossen
fran ovre medlklass till psykfall det gar fort pengarna gor mannen ett tag gott om pengar, jag blev da omtalad i en bok, gar omkring i snyggt skurna kostymer. Tog snabbt slut nar vi skaffade hund. Numera kommer jag inte mina kostymer. en händelse som utspelades inne i kiosken pa centralen, jag har skrivit om händelsen förut pa viska men varken soker pa den eller skriver den igen. Tog pa mig kostym och gick ut. Kommentaren fran en granne,vad snygg du var iden sagt med eftertryck pa varje stavelse. En sköterska pa vårdcentralens labb sade sist du ar snygg. var da tvungen att saga jag vet att en del tycker det

vada inget jag sjalv anser

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1241512 av memphis
Jag kommer från övre medelklassfamilj. Min pappa är läkare och min mamma är journalist. Min farfar var rektor och mina morföräldrar var grundskollärare. Själv har jag gjort en klassresa nedåt. Tillhör nu bottenskrapet. Har aldrig haft nån riktig karriär, jobbat för pengar i slutet på månaden. Har umgåtts med den sk undre världen en hel del.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1241542 av Nissegossen
Noll solidaritet, endast pengar räknas, ser de chansen forsoker sno av dig det de vill ha och naturligtvis dina pengar och sa snyggt att de ömkar om dig och fortsätter att vara din van och lanar dig pengar nar du da har inget kvar. Hamnar du pa gatan stjäl de allt du har for att halla dig varm om natten, ja, uteliggare stjäl fran varandra noll solidaritet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.