Klantskalletråden

Mer
3 år 7 månader sedan #1277527 av Vittrad
På något sätt lyckas jag tamefan alltid klanta till det. Jag kan inte vara ensam om det så därför tänkte jag att vi här kan dela med oss av våra klantigaste och klumpigaste ögonblick genom tiderna. Här är några av mina, som jag kan komma på just nu:

- Jag har lyckats klippa av sladden till en häcksax när jag skulle trimma min mors buskar. :va?

- Tappat mobilen i toaletten precis efter att ha uträttat mina behov i den.. :sjuk

- För många år sedan gjorde jag praktik i en butik. Första dagen så tappade jag en sprayflaska med låsolja på golvet. Den föll på ett sådant sätt så att flaskan började spruta okontrollerat åt alla håll. Det var roligt att göra rent sen.. :väggen

Så, vad är det klantigaste ni gjort?
Mer
3 år 7 månader sedan #1277528 av Geta
Svar från Geta i ämnet Klantskalletråden
Lastat hyllorna i kylskåpsdörren så fulla att dörren lossnade till kylskåpet.

Lät en balkongdörr stå öppen, när det blåste, så att listerna i fönstret lossnade.

Kokade skjortan till folkdräkten på spisen, när jag somnade. Fick sy en ny skjorta för hand.
Mer
3 år 7 månader sedan #1277529 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Klantskalletråden
Då jag praktiserade i hundbutik fanns det en dag som jag inte alls var i form på. Vad gjorde jag då? Jag lyckades göra fel på 6 av 10 hundkoppel som jag tillverkade. :gnugg :flag

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 7 månader sedan #1277530 av memphis
Svar från memphis i ämnet Klantskalletråden
Förstörde mammas nya bil som jag fick låna gratis. Ställde upp bakluckan för att min hund var i bilen, sen gjorde jag något annat och glömde bort luckan. Sen backade jag bilen ur garaget på det viset. Vilket ledde till att bakluckan släpades mot taket och gick helt sönder.

Det är vad jag kommer på, på rak arm när du säger klantighet! Sen har jag spillt kaffe över en laptop så att den gick sönder.

Har också råkat klippa håret för mycket, vilket är rätt klantigt!
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1277536 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Klantskalletråden
Det klantigaste jag har gjort är att släppa in vissa människor i mitt liv trots magkänslan sagt annat. Sedan krocka med en väns bil. Men han fick ut en ny bil på försäkringen.

Även en gång trampat på hundbajs var riktigt klantigt.

Många saker jag har sagt av ilska har varit jävligt klantigt.

Jag har aldrig pratat med polisen, men en gång gjorde jag det och det var riktigt klantigt. Blev frihetsberövad i ett halvår. Lärde mej att man ska aldrig prata med snuten hur välmenande än dom verkar.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 7 månader sedan #1277545 av Skellington
Svar från Skellington i ämnet Klantskalletråden
Har gjort så många klantisar, så vet inte var jag ska börja. Men har också gjort mycket bra. Svårt att inte göra fel i livet ibland när det finns så många variabler.