Presidentvalet i USA 2020

Mer
3 år 5 månader sedan #1295755 av Vittrad
Tror ni Trump blir omvald eller blir det Biden som kammar hem segern? Kommer ni att följa valvakan eller struntar ni fullständigt i det hela?
Vem hoppas ni ska vinna och varför?
Mer
3 år 5 månader sedan #1295756 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Jag hoppas på Donald Trump. Förstår mig inte på Trump-hatet. Svenskar blir matade med att Trump är ond av en vänstervriden massmedia.
Mer
3 år 5 månader sedan #1295757 av memphis
Svar från memphis i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Jag ska följa valet om jag lyckas hålla mig vaken. Jag hoppas att Trump förlorar, för han vill göra försämringar så att alla inte har sjukförsäkring. Det tycker jag är diaboliskt. Gillar inte Biden just heller, men jag hoppas ändå att Trump förlorar. Tror dock att han kan vinna.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1295760 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Jag tror Biden vinner, det ser ut så i undersökningarna. Jag ska följa det natten lång. Jag bryr mig inte att Trump, som de säger. Någon som inte uppför sig som en president skal. Han bygger mur mot Mexiko, skiter i klimatet. Håller på med fracking och satt igång kol och stålverk igen. Han har gjort USA självförsörjande med energi. Siffrorna hade gett Greta en hjärtattack. Men allt det är i USA. Det är oväsentligt

Det viktiga är hans position i omvärlden och utrikespolitik. Han har satt ner foten mot Kina. Slopat handelsavtalet. Infört tullar. De där kommunisterna som förslavar sitt folk får på näsan. Relationerna till Ryssland har blivit värmare och de samarbetar mot terrorn i bla Syrien. Där är dialog med Nordkorea, istället för en järnridå. Iran som nästan utpressat USA har fått en känga. Det Obama gav Iran, handelsavtal värt miljarder har han tagit tillbaka. Släppte en bomb på en Major eller vad han var. Nått kriminellt äckel. Han har lyckats förhandla med Israel och Palestina som gjort att de kommit längre fram mot fred än någon annan president gjort tidigare.

Biden verkar vara en som vänder kappan med vinden. Han känns som en nickedocka och en svag figur. Jag har inte hört myckfan vad jag skriver, det är inte som ni bryr er :D

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 5 månader sedan by zoegas.
Mer
3 år 5 månader sedan #1295761 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Jag tror Trump vinner, oavsett vad just jag tycker om den saken. Joe Biden är för jäkla trist. Sleepy Joe får däng av galningen.
Mer
3 år 5 månader sedan #1295765 av Geta
Svar från Geta i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Tycker att Biden är en väldigt slätstruken figur. Trump har inte startat några krig under sin presidenttid. Både Clinton och Obama startade krig. Även Hillary Clinton var krigsgalen. Som sagt - det var vanligt folk som röstade fram Trump. Trump är emot globalism. Det är nog därför som han är så hatad av vänstern och superrika. Har ingen aning om hur det går. Orkar inte vara vaken i natt.