Presidentvalet i USA 2020

Mer
3 år 4 månader sedan #1295819 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Presidentvalet i USA 2020


Jag kollar på Al Jazzera. Internationell media, De är smartare än TV4 och ger sken av att vara opartiska.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 4 månader sedan #1295832 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Här i Sverige matas vi med Trumpfientlig propaganda. När media visar upp Trumpanhängare visar man överviktiga patrioter/nationalister och vilka idioter de är. Bidens anhängare beskrivs som eftertänksamma och kunskapsstinna akademiker. Altiihop är ett stort spektakel.

Jag håller inte på någon av dem. Skulle önska mig ett wild card.
Mer
3 år 4 månader sedan #1295834 av Geta
Svar från Geta i ämnet Presidentvalet i USA 2020
"Deplorables" som Hillary Clinton uttryckte sig och därför förlorade förra valet.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1295839 av memphis
Svar från memphis i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Tror inte att Melanie Trump vill att Donald vinner valet. Hon ser alltid så lidande ut där bakom honom. Skulle gärna läsa hennes memoarer.

Om jag var tvungen att slå vad på detta valet. Ja, då skulle jag nog satsa på att Trump vinner. Tyvärr. Den mannen är otrolig. När han ger sig på något brukar han ro hem det. Tyvärr.
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan #1295858 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Är vaken och följer valet på TV.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1295865 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Presidentvalet i USA 2020


Wolfgang Hansson i Aftonbladet. Varenda vecka hittar han något negativt i världen. Och varje gång vinklar han in som att det är Trumps fel. Jag har till och med mailat honom. Sunkig propaganda, han får betalt för smutskastning. Vänstermedia.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.