Lyssna på de döda?

Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1303634 av Richard
Jag började med att lyssna på en podd som handlade om kontakt med andra sidan via radiovågor. En del är helt säkra på att det går att göra så. Jag hörde om Jürgensonfrekvensen, som radiomediumet Friedrich Jürgenson; goteborgskonsthall.se/utstallningar/agai...friedrich-jurgenson/ använde när han levde, 1,485 MHz.

Jag ställer in min radio på 1,485 MHz. Jürgenson sägs ha fortsatt att använda frekvensen när han dog 1987, från andra sidan... Den är tyst, men jag säger till om jag hör något!

Last edit: 3 år 3 månader sedan by Richard.
Mer
3 år 3 månader sedan #1303636 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Lyssna på de döda?
Intressant experiment även om jag tycker det är onödigt att lyssna på de döda. Det finns tillräckligt många levande varelser att ta hänsyn till och jag tycker man ska prioritera dom! :tomte

Prata inte med hat i munnen!
Mer
3 år 3 månader sedan #1303641 av Richard
Svar från Richard i ämnet Lyssna på de döda?
Jo, det är sant. Men jag skulle vilja ha ett tecken från min morbror som dog förra året. Jag har en sändare också men vet inte var den är.
Mer
3 år 3 månader sedan #1303672 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Lyssna på de döda?
Richard, har du hört talas om Huff Paranormal? En Youtubekanal om att tala med de döda.
Mer
3 år 3 månader sedan #1303692 av krokus
Svar från krokus i ämnet Lyssna på de döda?
Jag har försökt ha telepatisk kontakt med islaa. Delvis pga henne som jag vill börja med IPS-praktik.
Mer
3 år 3 månader sedan #1303693 av Geta
Svar från Geta i ämnet Lyssna på de döda?
Jag får kontakt med många döda i drömmarna.