Vilka av oss medlemmar kommer dö ensamma?

Mer
3 år 3 månader sedan #1304991 av Nissegossen
Möter troligen Gud ensam, som de sjunger i frikyrkan, när du går över floden går du ensam

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 3 månader sedan #1304992 av Geta
Om vi kan fira jul ensamma, ska vi väl kunna dö ensamma.
Mer
3 år 3 månader sedan #1304993 av Nissegossen
Först filmen om ditt liv, därefter confess? Det lär vara ett Skånskt JA! Därefter ger det sig, är man accepterad för det man är? Svaret avgör ens öde.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1305088 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vilka av oss medlemmar kommer dö ensamma?

Geta skrev: Att ha med uppskrämda anhöriga när man dör, kan inte vara någon höjdare.


Sant Geta man vill inte va nån börda därför kommer jag att dö ensam
Mer
3 år 3 månader sedan #1305104 av wasp
Så ensam som jag är dör jag säkerligen också ensam.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1305106 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vilka av oss medlemmar kommer dö ensamma?

Geta skrev: Om vi kan fira jul ensamma, ska vi väl kunna dö ensamma.

jo så är det juh. men jag tror att innerst inne vill dom flesta inte vara ensamma i sitt liv. jag har knappt inga jämnåriga vänner förutom ett par stycken. sedan ett par stycken på nätet, vissa av dessa har jag aldrig träffat men vissa har jag träffat. men dom vänner som jag umgås och pratar mest med är mellan 60 och 70 år. jag kommer vara helt i förtvivlan och full av sorg när dom dör. vet inte hur jag ska klara mej. dom har gett i mitt liv den trygghet och vänskap som jag har aldrig haft eller har med mina jämnåriga vänner. dom är väldigt goda vänner till mej. dom är min familj. dom enda jag kan räkna med som finns där oavsett vad jag än säger dom blir inte skrämda av mej och visar att jag är bara paranoid så vi pratar om det då lugnar jag ned mej. vilket dom flesta mina jämnåriga vänner kan inte och blir skrämda därför har dom flesta lämnat mej. dom förstår inte att man ska ta mej med en nypa salt. att man ska inte lyssna på mej för jag är bara psykotisk och förvirrad. men jag har aldrig skadat nån fysiskt förutom två ggr. ena gången försökte jag slå en skruvmejsel igenom huvudet. men det var en vidrig och äcklig psykopat till torsk som köpte sex av mej som var jävligt elak och hade jag inte tagit skruvsmejseln hade det gått jävligt dåligt. andra gången var när jag slog en flaska i huvudet på en kompis men han började misshandla mej först. så han får skylla sig själv.

wasp skrev: Så ensam som jag är dör jag säkerligen också ensam.

verkar som det är bäst så eller? jag vill dö ensam, för jag vill inte gå igenom det tillsammans med andra. det skulle jag inte klara. men när jag lever vill jag inte vara ensam även om det vore det bästa eller hur? jag tycker du är jävligt stark som är ensam. jag har gett upp tanken att vara ensam. även om jag vissa dagar vill vara ensam så får jag inte det. folk blir oroliga när det inte går att få tag i mej. en vän får jag sms av hur rutten vän jag är som inte svarar. då blir jag knäckt och tänker fan det bästa vore att vara ensam. en annan vän tjatar om att jag borde jobba och då blir jag oxå helt förstörd och knäckt och tänker det vore nog det bästa att jag är ensam.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.