Det var utomjordingar här! :(

Mer
3 år 3 månader sedan #1306402 av memphis
Som Geta, redan sagt, människor var lika intelligenta då, som i är nu.
Mer
3 år 3 månader sedan #1306405 av zoegas
Det fanns bara en Utomjording och det var Alex <3 <3 <3 <3 <3

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1306407 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Det var utomjordingar här! :(
memphis det tror jag inte på. dom få som hade kunskap och intelligens blev mördade på olika sätt. tex häxorna som blev brända och dränkna. eller dom som sa jorden inte var platt blev hängda osv. tex att vi hade slavhandel. att afrikaner kan man göra slavar av. dom är djur. så det gör ingenting. vilket var en av dom dummaste sakerna människan nånsin gjort och förhoppningsvis sista gången. så lite förnuftigare och vettigare har världen blivit. tex barnaga är förbjudet. kvinnor får rösta. homosexuelitet ses inte som sjukdom. att tidelag har blivit förbjudet. men bättre kan vi bli när vi slutar upp med köttindustrin för djurens skull och den största förintelsen nånsin och det sker mitt framför ögonen utan makthavarna gör ett skit. i vissa delar av indien att äta kött är olagligt. och så borde det vara i hela världen. hela världen höjde sina armar över judarna men djuren idag som 190 miljarder djur slaktas bara i sverige per år. det är det sjukaste med vår tid.
Mer
3 år 3 månader sedan #1306409 av memphis
Du förväxlar Kunskap med Intelligens. De hade inte samma kunskap då, som i har idag, men var precis lika intelligenta.
Mer
3 år 3 månader sedan #1306410 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det var utomjordingar här! :(
I alla tider har människorna varit blinda för särskilda saker. Det är så idag också.
Mer
3 år 3 månader sedan #1306416 av zoegas
Jag ska fan åka dit och titta på dom. De säger att de ät totalt geometriska. Att sidan pekar mot perfekt 0 grader. Och det är sinnessjukt !

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻