Rökning

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1331526 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Rökning
Jag har bara rökt två cigaretter sedan jag kom hem från mötesplatsen vid klockan tre. Det är ju jättebra, om jag får säga det själv.
Mer
3 år 1 månad sedan #1331560 av mopa
Svar från mopa i ämnet Rökning
Jag använde nikotintuggummi när jag slutade röka. Nu är det 3 år sen jag blev nikotinfri.
Mer
3 år 1 månad sedan #1331573 av someone
Svar från someone i ämnet Rökning
Ska prova att sluta tvärt en gång eller under några dagar. Har ett par ggr då jag har varit utan i 3,5vecka och sedan börjat igen.
Mer
3 år 1 månad sedan #1331600 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Rökning
Hemligheten är den att ha skiten hemma av det man är begiven på, men ändå inte röra det. Är man utan, känner man ett behov av att köpa det. Nej, man skall sluta trots att man har det hemma det gäller när man slutar dricka men ändå ha kylen bra full med öl och ändå kunna ha det där och ändå sluta. Så cigg te x hemma ger trygghet. Men låt bli ändå.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1331601 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Rökning
Ha antingen snus eller nikotinhjälpmedel för att sluta röka, för att senare trappa ut det med.

Det klart skadligaste är allt röka

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 1 månad sedan #1331811 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Rökning
40 % kan sluta röka med elcigaretter. Men Champix eller Zyban är nog lite bättre.
nursingnotes.co.uk/news/research/electro...-schizophrenia-quit/