Har ni någon favoritserie som ni följer?

Mer
3 år 3 månader sedan #1315081 av Kloppe
Jag följer serien "the 100". Ska snart se den sista säsongen (s7). Den är bra och jag kan rekommendera den. Finns på Netflix. Det är sci-fi+drama.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
3 år 3 månader sedan #1315082 av hans52
Javisst är the100 bra jo jag har sett den kloppe kan rekommendera the walking dead på hbo.
Mer
3 år 2 månader sedan #1315301 av Admin1
Den förre medlemmen matterik tittade ofta på Walking Dead.
Mer
3 år 2 månader sedan #1315350 av krokus
"Beforeigners", en norsk serie, väldigt bra.
m.imdb.com/title/tt8332130/

"SKAM" också en norsk serie, riktar sig främst till ungdomar. 
m.imdb.com/title/tt5288312/

"Ragnarök" är även den norsk! 
m.imdb.com/title/tt9251798/
Mer
3 år 2 månader sedan #1315381 av wasp
Tunna blå linjen är riktigt bra.
Mer
3 år 2 månader sedan #1315392 av Cosmos
Ser sällan serier eftersom de tenderar att bli allt sämre efter en tid. Har dock sett tre säsonger av The Crown på Netflix men blev väldigt sur då huvudrollen gick till en annan skådis efter andra säsongen och har inte följt den vidare. Fast jag försökte faktiskt bli van med den nya skådisen men det gick bara inte. Människan var helt fel i rollen som drottning Elisabeth II. Den första var t o m lik henne till utseendet.

Men jag gillar Morden i Sandhamn på fyran och då de första säsongerna. Sedan byttes Jacob Cedergren bort av någon dansk förmåga och hela förtrollningen mellan huvudpersonerna bröts.

Ser mest filmer som jag köper från Ginza till hyfsade priser. De senaste är Fried Green Tomatoes, 2001 - A Space Oddesy och Shutter Island. Netflix har ju en hel del film men långt ifrån alla håller någon hög kvalitet. Såg senast någon Sci-fi skit.