Dysmorfofobi!

Mer
3 år 2 månader sedan #1317942 av Drummer
Dysmorfofobi! skapades av Drummer
Jag vill träffa flickvän men är inte tillfreds med mig själv. När jag ser mig i spegeln när håret växer ut ser jag ful ut. Alla säger att det är bara du som tror det. Har jag en snygg frisyr och är normalviktig så ser jag ganska bra ut. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1317948 av Nobel
Svar från Nobel i ämnet Dysmorfofobi!
Tror du oroar dig för mycket. Du ser säkert tillräckligt bra ut. Dessutom, med åldern så har jag lärt mig att det är insidan som räknas. Det är i varje fall vad jag går på, och det finns säkert kvinnliga ekvivalenter till det. Men förstår vart du kommer ifrån, har haft liknande tankar på antipsykotika och psykisk sjukdom. Tror att det är viktigare att fokusera på andra saker än utseendet.
Mer
3 år 2 månader sedan #1317949 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Dysmorfofobi!
Om jag skulle sätta diagnos på mig själv nu så är det depression ångest social fobi och dysterfofobi 
Mer
3 år 2 månader sedan #1317952 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Dysmorfofobi!
Varför tror du att du har dysmorfofobi, Drummer? Upplever du att fixeringen vid ditt eget utseende utlöser så mycket ångest, obehag och lidande att det hindrar dig från att leva som du vill?
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1317953 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Dysmorfofobi!
Lite så Vittrad. Nästan alla tycker jag ser snygg ut men ser det inte själv. Jag måste gå ner i vikt för då kommer jag nog vara nöjd med mig själv. Mitt mål är att gå ner 10 kilo. Jag är 1,86 lång och väger 97 kilo! 

Jag är fysiskt stark men mentalt svag. Jag ser snygg ut när jag är nyklippt men när håret växer ut blir jag bara fulare och fulare. Jag behöver nu gå ner 10 kilo för att bli mer tillfrdställd med mig själv.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1317956 av Geta
Svar från Geta i ämnet Dysmorfofobi!
Varför vill du samla på dig flera diagnoser?