Dysmorfofobi!

Mer
3 år 2 månader sedan #1317960 av Geta
Svar från Geta i ämnet Dysmorfofobi!
Jag ser ut som ett åkerspöke i Coronafrisyr men inte räknar jag det som en diagnos.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1317969 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Dysmorfofobi!
Vid denna diagnos upplever man att man ser annorlunda ut i olika ljus! 

Jag är perfektionist när det gäller mitt yttre för jag vill att tjejer ska titta på mig, Sedan klart att man älskar sig själv lite mer vissa dagar och vissa dagar känner jag mig ful. Kankse borde jag gå till en frisör som kan reparera ett slitet kort hår. Vill ha en milärfrisyr! 
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1317973 av Hope
Svar från Hope i ämnet Dysmorfofobi!

Geta skrev: Jag ser ut som ett åkerspöke i Coronafrisyr men inte räknar jag det som en diagnos.

När ska vi få se en bild på dig?

Drummer skrev: Jag är perfektionist när det gäller mitt yttre för jag vill att tjejer ska titta på mig, Sedan klart att man älskar sig själv lite mer vissa dagar och vissa dagar känner jag mig ful. Kankse borde jag gå till en frisör som kan reparera ett slitet kort hår. Vill ha en milärfrisyr! 

Klipp dig! Idag ska man se lite städad ut. Men det kostar att se snygg ut i håret. Så gå mera till en trendig salong istället för slafsställen som klipper billigt. Min frossa som jag går hos kostar 600 kr och det är jävligt billigt eller för den delen dyrt beror på hur man ser på det men jag får iaf ett stiligt och snyggt hår. Alla säger det och vill veta var jag har gått hos och fått håret gjort.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318115 av krokus
Svar från krokus i ämnet Dysmorfofobi!
Drummer,
du får väl börja göra som Admin, promenera 2h dagligen. Tänk på att alkoholhaltiga drycker innehåller en del kcal. Vill man gå ned i vikt bör man inte dricka sina kcal. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1318133 av memphis
Svar från memphis i ämnet Dysmorfofobi!
Tror inte att du lider av dysmorfofobi Drummer. Då tror man att man ser helt hiskelig ut, och det gör inte du. Du brukar ju vara lite skrytsam om ditt utseende. Det är nog så att det är din depression som gör att du känner dig fulare än normalt.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318184 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Dysmorfofobi!
Att han hakar upp sig på utseendet beror troligen på depression. Då brukar man nedvärdera sig själv på olika sätt. Drummer har en klippapparat så han kan snagga sig ofta och då ser han bättre ut.