Slit och släng!

Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1318864 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Slit och släng!
På secondhand brukar det alltid finnas billiga skrivare. Min skrivare är så gammal att det är svårt att hitta skrivband. Det är en matrisskrivare, som för en del oväsen.
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1318890 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Slit och släng!
Var på studiebesök på försäkringskassan, där de skrev ut ersättningen, på den tiden matrisskrivare. Datorer stora som hus magnetband, chefen där frågade är det någon som vill se hur det ser ut för er. Jag sade ja, kunde vara kul att se vad det står om mig. Jag talade om namn och personnummer. Förstår honom när han sade efter att ha sökt och funnit att han hade inte behörighet att gå in på mig. Matrisskrivaren var på en vägg, flera sidor samtidigt det var sjok med papper, stannade till tryckte hela sjoket, sedan hoppade det vidare till nästa sjok.

På den tiden kunde man se på utbetalningen på nålarna på utskriften på utbetalningen på papper att hämta ut på post eller bank, att det var matrisskrivare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan #1318946 av Miika
Svar från Miika i ämnet Slit och släng!
Har lite prylar, minimalist
Mer
3 år 1 månad sedan #1319017 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Slit och släng!
Jag gillar prylar men min ekonomi begränsar inköp. Mitt hem är inte överlastat med grejer precis, mest papper jag dräller ner med. Dyrgriparna är mina gitarrer. Tyvärr sålde jag gitarrförstärkaren, det ångrar jag. Det är bra att ha vid spelningar ute om det inte finns PA.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1320044 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Slit och släng!
9 av 10 svenskar har onödigt mycket kläder och skor och många har till och med svårt att stänga garderobsdörren. Ändå vittnar 8 av 10 om att de upplevt känslan av att inte ha någonting att ta på sig.
www.elle.se/lifestyle/svenskarna-har-mes...ber-i-norden/4224397

Läste boken Bättre begagnat som kom ut nyss. Handlar om hur man vårdar och köper begagnat. Jag lånade den på biblioteket.

Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1320056 av Geta
Svar från Geta i ämnet Slit och släng!
Förr var det vårmode och höstmode. Tycker inte att jag ser något sådant nu för tiden. Man kan ha samma kläder i 25 år.