Går ni på lokal?

Mer
3 år 2 månader sedan #1319473 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Går ni på lokal?
Går på gym, räknas det?

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 2 månader sedan #1319488 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Går ni på lokal?
Det var samma som ni andra, mellan 19 och 25 var det klackarna i taket 4-5 dagar i veckan. Men allt fick ett abrupt slut när jag blev sjuk. 

Ibland åker vännen och jag på  Ålandskryssning. Då blir det både dricka och dans.
Mer
3 år 2 månader sedan #1319503 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Går ni på lokal?
Betraktade puben som mitt vardagsrum, var stammis där, tog slut när jag insjuknade, så ungefär 25 år gammal slutade jag gå på krogen, fanns då inte plats för det i mitt liv

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1319506 av Hope
Svar från Hope i ämnet Går ni på lokal?
Jag har mina perioder av kroglivet. Just för tillfället är det nedlagt men det är bara en tillfällighet. Man är aldrig för gammal att festa och ha kul. Så länge man är i rätt sällskap. Sällskapet är jätteviktigt. Alla vet vi om vilket sällskap jag talar om. Visst jag är sjuk och galen. Visst jag får folk att tappa hakan av min frispråkighet. Men jag kan få folk att skratta pga min kvickhet att käfta emot och bara det visar att jag fortfarande kan. Sedan när alla är bakis, illamående och kräks. Så står jag där redo med en tandborste och tandkräm till människan ifråga och städar bort spyorna. Se till att dom dricker rikligt med vatten. Kokar te. Ibland bakar nåt extra gott. Ja jag kan baka. Ser till dom har tillräckligt med kuddar, filtar och täcken och ligger mjukt och skönt. Så det är jag oxå bra på.
Mer
3 år 2 månader sedan #1319528 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Går ni på lokal?
Några gånger per år äter jag lunch på restaurant. Kanske en gång per år blir det middag.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1319583 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Går ni på lokal?
Jag är bortskämd med det, går på restaurang några gånger i veckan om det inkluderar hämtmat.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.