Var brukar ni handla mat?

Mer
3 år 2 månader sedan #1321811 av Snurre
Svar från Snurre i ämnet Var brukar ni handla mat?
Jag handlar en gång i veckan på Willys och en gång i veckan på ICA Maxi.
Mer
3 år 2 månader sedan #1321812 av Richard
Svar från Richard i ämnet Var brukar ni handla mat?
Netto köptes väl upp av Coop?
Mer
3 år 2 månader sedan #1321813 av Nobel
Svar från Nobel i ämnet Var brukar ni handla mat?
Ett Netto i min hemby blev till Coop.
Mer
3 år 2 månader sedan #1321817 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Var brukar ni handla mat?
Jag bor i centrum och har nån 100 meter till Aldo Livs (Arabisk supermarket) där köper jag mest grönsaker. Sen ICA för delikatessen men annars en dyr affär. Hemköp som är lite billigare, och trevligare än Lidl som ligger mittemot. Mest handlar jag hos en liten Arabaffär, nästan varje dag. Shari Livs. Här är stort utbud i närheten, Polskt, Asiatiskt, Arabiskt och Indiskt.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 2 månader sedan #1321821 av Nissegossen
Willys eller ICA Nära här. ICA liten butik, Willys var redan större men de har slagit ut väggar och gjort butiken nästan dubbelt större. Det Willys är bra på är stapelvaror de är även billigare rakt över hela sortimentet jämfört med ICA. Närmast har jag till Coop var där igår då deras snabbkaffe är både billigt och gott. Köper det när det är dags att köpa snabbkaffe då tar jag en rad på Eurojackpotten. Igår kikade jag på köttet, de hade fläskkarré i bit utan ben för ca 59 kr/kg köpte ty bra pris

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1321823 av Richard
Svar från Richard i ämnet Var brukar ni handla mat?

zoegas" post=1321817
Jag bor i centrum och har nån 100 meter till Aldo Livs (Arabisk supermarket) där köper jag mest grönsaker. Sen ICA för delikatessen men annars en dyr affär. Hemköp som är lite billigare, och trevligare än Lidl som ligger mittemot. Mest handlar jag hos en liten Arabaffär, nästan varje dag. Shari Livs. Här är stort utbud i närheten, Polskt, Asiatiskt, Arabiskt och Indiskt.


Jag har handlat på Aldo Livs, de e halal!

När jag bodde i Helsingborg så bodde jag på Dalhem, där finns (fanns?) en ICA-butik under höghusen men man vågade knappt gå i tunneln på kvällen. Dalhem är ett hemskt område... Men då hade jag bil o körde till ICA Maxi på Drottninghög o storhandlade.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Richard. Orsak: La till citat