Var brukar ni handla mat?

  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1321936 av Hope
Svar från Hope i ämnet Var brukar ni handla mat?
jo coop i uppsala är helt ologiska i sina placeringar av varor. pga detta går man vilse och blir desperat när man inte hitar hur mycket man än går i cirklar, man blir snurrig för mindre.. dessutom ligger det i boländerna. dvs åt helvete.
Mer
3 år 2 månader sedan #1321964 av Richard
Svar från Richard i ämnet Var brukar ni handla mat?

Hope skrev: hur kan en livsmedelskedja tillhöra ett politiskt parti? jag tycker bara det som är "billigt" på coop är skit. hemköp och ica håller god kvalitet på sina produkter även på dom billigare varorna i butiken. iaf här i uppsala.

Coop är en del av Kooperativa förbundet. Titta, inte ens de döda låter socialdemokraterna vara...

Mer
3 år 2 månader sedan #1321965 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Var brukar ni handla mat?
Willys för stort sortiment och lågt pris. På Lidl köper jag strömming och Svecia-ost. Lidl brukar ha strömming från Bottenhavet.
  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1321989 av Koltrast73
Svar från Koltrast73 i ämnet Var brukar ni handla mat?
De flesta verkar handla lite här och där, mångfald plus att många verkar göra lite så även politiskt.. funderar själv på att sluta rösta helt för min psykiska (o)hälsa.. Lena Mellin på aftonbladet har inte röstat sedan 1985.. "Jag började skriva om politik 1985 och har inte röstat sedan dess." www.aftonbladet.se/nyheter/a/7lOKL9/lena...erskridande-regering
Mer
3 år 2 månader sedan #1321990 av Geta
Svar från Geta i ämnet Var brukar ni handla mat?
Jag handlar mat i min närmaste affär som är ICA.
Mer
3 år 2 månader sedan #1322080 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Var brukar ni handla mat?
Jag alternerar mellan:
ICA Kvantum
Willys
Coop Daglivs

Det blir bättre och bättre dag för dag.