Jag är inte empatistörd!

  • Hope
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1324071 av Hope
Svar från Hope i ämnet Jag är inte empatistörd!
Tycker det är fel att mäta upp kriterier för ADHD enligt prestation. För kan nå mål igenom beteende om det är nåt som vi tycker om. Vi är olika men vissa andra punkter kan man ta hänsyn som inte är bra. Som att hålla koncentrationen det är en störning och vida känt för ADHD. Som jag kan instämma på att det är en störning!
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Hope. Orsak: Analsex
Mer
3 år 1 månad sedan #1324081 av Klanggedin
Egentligen kan man inte mäta kapacitet på tråkiga tester med ADHD. . Mer avancerade saker som resonemang går bra men t.ex. arbetsminne går sämre.. Varför måste du ryka ut till andras räddning?
  • Hope
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1324086 av Hope
Svar från Hope i ämnet Jag är inte empatistörd!

Klanggedin skrev: Egentligen kan man inte mäta kapacitet på tråkiga tester med ADHD. . Mer avancerade saker som resonemang går bra men t.ex. arbetsminne går sämre.. Varför måste du ryka ut till andras räddning?


Vad är det du frågar om? Förstår riktigt inte frågan. För om man kan det så ska man det. Det är väl så det borde vara tycker jag.
Mer
3 år 1 månad sedan #1324106 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag är inte empatistörd!
Inte många här i världen släpar på så många tunga diagnoser som u gör, Hope. Därför ska du självklart ha förståelse och stöd <3

Admin har rätt i att du ska ha specialbehandling men inte av rätt orsak. Det är inte p g av att du har eventuellt missbruk, som Admin säger, som du ska ha extra tolerans, utan pga dina diagnoser.

Det är bra att du vill minska på bråket!
  • Hope
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1324209 av Hope
Svar från Hope i ämnet Jag är inte empatistörd!
Tack fina och snälla för dina fina och varma ord och omtanke. <3

Hur mycket öl hade du druckit? Man kan bli skönt lullig av det ibland och man har inga problem i världen. Det är riktigt nice när det är så. <3

Jo det är tunga diagnoser dessutom har jag kraftiga trauman. Sedan även missbruk. Vilket också är en sjukdom. Konstigt att jag inte har tagit mitt eget liv. Men jag har fått mycket hjälp, stöd och support av psykiatrin och myndigheter. Annars hade jag inte med största sannolikhet varit i livet idag. Det är jag nästan hundra på. Så jag är lite bortskämd jämfört med andra.
Mer
3 år 1 månad sedan #1324591 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag är inte empatistörd!
Missbruk förvärrar diagnoserna och gör en sjukare. Sedan kan missbruk utan psykossjukdom likna psykossjukdom. Missbruk förvärrar alltså mycket. Kan skapa psykos och förvärra psykos.