Jag är inte empatistörd!

Mer
3 år 1 månad sedan #1323969 av Klanggedin
Jag tror bara Hope är extremt känslig och därav hans reaktioner.. Ligger inte så mycket mer i dom, han har inte mördat eller misshandlat såvitt jag vet. Däremot är jag för att sätta gränser när uttrycket blir så starkt att det skadar. Kan tänka mig att Hope blir skadad hela tiden och att det därför inte spelar någon roll vad han säger. Varför skulle det vara annorlunda för någon annan?

Kan tillägga att alla människor vill ha lugn och ro. Det är viktigare än allt annat!
  • Hope
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1323971 av Hope
Svar från Hope i ämnet Jag är inte empatistörd!
Jo har inte tänkt på att det kan vara att jag är överkänslig och tappar empatin och blir arg. Nu blir jag bara så himla ledsen för allting just nu.

Jag ska ta en paus och fundera. Tror det handlar om trauman från dom tidiga åren.
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1324027 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag är inte empatistörd!
Är du impulsiv? Det kan skapa problem.
Mer
3 år 1 månad sedan #1324028 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jag är inte empatistörd!
Man lär sig att behärska sig genom livet. Det tillhör.
  • Hope
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1324038 av Hope
Svar från Hope i ämnet Jag är inte empatistörd!
Jo det har jag varit extremt mycket i handlingar förr. Hyperaktiv. Kunde inte sitta stilla en jävla minut ens. Högst 2 sekunder innan jag var tvungen att röra mej. Men det har blivit bättre. Men jag känner rastlös och svårt att koncentrera ändå och det gör jag än idag så jag tar amfetamin och för diverse andra symtom, bekymmer och problem.

Men jo jag är fortfarande impulsiv i vissa avseenden på vissa punkter skadligt.

Amandara jo man blir bättre på det! Men när man har ADHD så lär man sig aldrig riktigt behärska sig helt.
Mer
3 år 1 månad sedan #1324043 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Jag är inte empatistörd!
Jag har fått höra många ggr på krogen att vissa upplever mig som psykopat och narccisist. Inget av det stämmer men jag är ganska tuff när jag står upp för mig själv och då kan vissa uppleva mig som hård och okänslig!