Älsklingssvordomar

  • Snyggingen
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1326742 av Snyggingen
Svar från Snyggingen i ämnet Älsklingssvordomar
Svenskar svär med djvulen, "fan" ar där och orsakade att det inte dick bra, djvlar, satan etc etc
i sydländerna är det ofta mamma som ska ha sex eller ar sex. Fuck provade jga att översätta, lät inte bra men nu är multikultin här, man säger jag ska knulla dig, jag ska knulla din mamma,
i Polen är det Kurvor överalt, de garvar första ggn de ser "kungens kurva" skylten" (kungens hora)
Puta är också lösaktig kvinna. Kan man säga om allt, en spajorsk kvina sa puta negro här, för henne är det inte ngt men negern här vart ju asarg.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 1 månad sedan #1326753 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Älsklingssvordomar
Negro betyder svart på spanska. Ett ord i språket de knappast kan göra något åt.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326754 av memphis
Svar från memphis i ämnet Älsklingssvordomar
På franska heter hora putän. Vet inte hur det stavas.
  • Snyggingen
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1326757 av Snyggingen
Svar från Snyggingen i ämnet Älsklingssvordomar
Nej jag fölrösker berätta detta nigger är nedvärderande neger är en folkgrupp. Det är som att säga vit,
Men de onda lyckas med sina ordvrängningar. 

Jag vet inte om grodätarna svär med det som norm? Men i Italien är ju mamma hora jämt. Och i alla sydländer.
Faktiskt. 
 
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326759 av memphis
Svar från memphis i ämnet Älsklingssvordomar
Fransmännen är ett latinskt folk, så det är nog samma sak som i Italien skulle jag tro.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1326762 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Älsklingssvordomar
Försöker undvika ord som har med Guds fiende att göra. Oftast blir det: "tusan" eller "tusan också" när något går fel. Ibland säger jag "fook" eller "cheeses", "yikes", "shit" eller "shit alltså".

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 1 månad sedan by Zoidar.