Är du "allergisk" mot din omgivning?

Omröstning: Är du "allergisk"mot din omgivning?

Ja
7 41.2%
Nej
3 17.6%
Vad menar du?
7 41.2%
Totalt antal röstare: 17
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1326763 av Zoidar
Ja, är du? Hur ska jag beskriva det? Som om filtret är tunt som skyddar mot omgivningens "uttryck".

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 1 månad sedan by Zoidar.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1326772 av wasp
Ja! Det är jag! Många häruppe där jag bor är ta mig fan efterblivna, fastän de leker både psykolog och psykiater verkar det som..........................
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326787 av Geta
Förstår knappt "vanligt folk".
Mer
3 år 1 månad sedan #1326834 av Admin1
Har inga direkta problem med min omgivning, men har inte så mycket att göra med den.
  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1326856 av IM
Svar från IM i ämnet Är du "allergisk" mot din omgiv
Är inte allergisk snarare oförstående. Det finns väldigt många bra människor, unga av idag har fina tankar om människors lika värde, höga krav på sig själv och i mitt tycke för höga, prestation är lika med acceptans, då man kan uppskatta sig själv. Det jag är oförstående för är och förblir människors passion för skvaller, som många gånger saknar sanningshalt. De människor är för mig inga bra människor, människor som kan stå med en fot i vardera läger. Samtidigt ,spy sin galla, hälsar vänligt för att fiska efter mer. Fy fan säger jag bara för såna, det är som ormen i Eva och Adam historien. Lismande . Falskhet ,är medveten om vilka i min omgivning som har den typen av falskhet, uppskattar dem inte som människor, de har en hel del att arbeta med i sina kommande liv. Du ska vara tror jag ska vara ren i själ och hjärta när du gjort din sista resa och är färdig för slutstation.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326883 av Nissegossen
Du är OK, jag är OK!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum