jag förstår nu varför jag är arg och förbannad hela tiden

  • Hope
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1327468 av Hope
pga mina aggressioner har jag förlorat dom flesta av mina vänner för dom trodde jag skulle ha annars mördat dom. jag tror jag har plockat upp det som barn från min styvpappa som utsatte hela famiiljen för terror och misshandel.
Mer
3 år 1 månad sedan #1327472 av Fantasio
Det stämmer säkert. Själv förlorade jag mina vänner till följd av min sjukdom.
  • Hope
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1327476 av Hope
Det gjorde jag oxå delvis. Jag blev argare än nånsin när jag blev sjuk. Pratade nyss med en vän. Han sa "du är elak och jävlig och tror du man får vänner på det där sättet?"
Suckar djupt... Jag fattar inte varför han inte tröttnar? Hur står han ut med skiten jag öser över på honom? Men vi har även fina stunder. Och dom är verkligen fina, varma och mysiga.

Fantasio jag behöver nog en psykolog för att ta jobba igenom med mej själv angående att jag känner mej arg och ilsken. Suckar djupt igen.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1327571 av zoegas
För att du är en knarkande böghora med borderline och empatistörning?

Du är en belastning och bor på boende med ena foten på gatan. Här har du dina piller så att du åtminstone håller dig lugn för rättspyk kostar du mer. Du har ingen utbildning och ingen chans på jobb. Så sitter du och skäller på oss här på viska, för ditt ego rimmar så jävla illa med ditt nuende när du vill vara på boardwalken med kändisarna i glamouren. En jävla clown med sämre status än en utslagen på gatan. Du är isolerad och är här dygnet runt. Därför är du arg.

Du har massa tjommar runt dig. Du ska inte knarka, du får gå på möten och du ska ha psykolog och läkarmöte och nån gruppboendetjomme som tittar till dig osv.

Du är som en sån CP-gast i rullstol med personliga assistenter fast Psykiskt!

För 100 år sen hade de gasat ihjäl för du är bara ett problem som kostar pengar.

Gillar du det?? Nej! Så du säger till Geta mfl att de är körda i skallen, så du kan ta smulorna till ditt Ego och säga "Jag är inte sämst, utan bättre än henne" Men det är du fan inte! Geta har ordnande förhållande. Och du ska ta tag i ditt liv. Arg? No shit.. Du hatar dig själv.

JAG HAR DET LIKA DANT!!!!!!!

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1327575 av Klanggedin
Mer
3 år 1 månad sedan #1327613 av Admin1
Det är nog droger som ger dig psykos och aggressivitet. Om du slutade med psykosframkallande droger skulle du nog må mycket bättre. Nu har du psykoser så ofta att du aldrig mår riktigt bra.