Någon som bara vill prata?

Mer
3 år 1 månad sedan #1328367 av elisa
Vad gör ni? Hur mår ni? Tips på vad man kan göra hemma?
Mer
3 år 1 månad sedan #1328371 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Någon som bara vill prata?
Jag har nyss kommit hem efter min sejour på brukarföreningarnas rum på psyket där jag och en annan medlem sitter på onsdagarna. Är medlem i IFS, Intresseföreningen för schizofreni och liknande psykoser, och vi värver ny medlemmar, snackar och jobbar med föreningen, hemsida och tidning. Det är väldigt berikande. Som enda förening i stan gör vi det här och då finns det många.

Väl hemma slår jag på datorn och kollar mail, brukar hänga lite på Facebook och Twitter en stund, men sedan kommer jag hit där jag tycker jag känner er betydligt bättre än på de andra forumen. Lyssnar i övrigt mycket på P1, nu senast Studio 1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1328372 av elisa
Svar från elisa i ämnet Någon som bara vill prata?
Vilken stad är det? Är intresserad av det ni gör, kanske borde gå med!
Mer
3 år 1 månad sedan #1328375 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Någon som bara vill prata?
Kanske alla vet var jag bor numera: Uppsala.
  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1328376 av Koltrast73
Svar från Koltrast73 i ämnet Någon som bara vill prata?

Jag har nyss kommit hem efter min sejour på brukarföreningarnas rum på psyket där jag och en annan medlem sitter på onsdagarna. Är medlem i IFS, Intresseföreningen för schizofreni och liknande psykoser, och vi värver ny medlemmar, snackar och jobbar med föreningen, hemsida och tidning. Det är väldigt berikande. Som enda förening i stan gör vi det här och då finns det många.

Väl hemma slår jag på datorn och kollar mail, brukar hänga lite på Facebook och Twitter en stund, men sedan kommer jag hit där jag tycker jag känner er betydligt bättre än på de andra forumen. Lyssnar i övrigt mycket på P1, nu senast Studio 1.
Säg till om du vill att jag ska titta förbi Cosmos -
tycker att psykiatrins hus blev bra och brukar följa med en vän dit för dennes injektioner ibland.

Funderar på att bli medlem i RSMH men tydligen finns det 2 "klubbar" man måste välja mellan.
Undras om nästan alla här på Viska är medlemmar?
Mer
3 år 1 månad sedan #1328377 av Nissegossen
Bor i Göteborg bor du också här eller i närheten kan vi träffas antingen hos mig eller valfri plats i stan. Jag bor nära Östra Sjukhuset 7 min gångväg till psykakuten den gemensamma för hela Göteborg.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum