Projekt: Inre Rum i GBG

Mer
17 år 1 dag sedan #73145 av Abzu
Hej!

Ta gärna en titt på Projekt: Inre Rums uppdaterade hemsida.

www.inrerum.com

Har du frågor om projektet så kanske jag eventuellt kan besvara dem.

Projektet är i sin vagga men det går ganska snabbt frammåt i utveckling och planering.

// Abzu
Informations- och mediagruppen
Mer
17 år 1 dag sedan #73146 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Projekt: Inre Rum i GBG
Intressant! Är du med och arbetar i projektet? Det verkar mycket spännande...
Mer
17 år 1 dag sedan #73149 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Projekt: Inre Rum i GBG
Ja jag är med i informations- och mediagruppen som är en del av projektet.
Mer
17 år 19 timmar sedan #73176 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Projekt: Inre Rum i GBG
Låter spännande detta. Är det ett klubbhus som heter Inre Rum? Hur många är engagerade i projektet Inre Rum?
Mer
17 år 18 timmar sedan #73180 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Projekt: Inre Rum i GBG
Nej det är inte ett klubbhus direkt. Den lokal vi kommer att skaffa kommer mer att vara som en informations-plats på flera olika nivåer och sätt, bla med utställningar, föredrag och dyligt.
Vi är ganska många engagerade nu, exakt hur många vet jag inte.
De som leder projektet är handledare från Gyllekroken och knutna till projektet finns även en person med musei och utställnings-erfarenhet som kommer att arbeta med formen på utställningar och en journalist som jobbar med utställningarnas innehåll.
Så handledare är det nu fyra stycken och så är det ca 20 personer som arbetar ideellt med projektet. Det är alltså ett rätt stort projekt.
Mer
16 år 11 månader sedan #75080 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Projekt: Inre Rum i GBG
Hej!

Inre Rum går frammåt och vi kommer i framtiden att publicera första nummret av Inre Rums egen tidning - "Inblick".
Den kommer att innehålla material och om psykisk ohälsa gjort av personer med egen erfarenhet av psykiska problem.
Det blir blider, poesi, intervjuer och aktuell information om Projekt: Inre Rum i Göteborg.
Den lilla tidningen kommer förmodligen att finnas tillgänglig både som papperstidning och i PDF-format.

<!-- w --> www.inrerum.com <!-- w -->

MvH

Helene

Informationsgruppen