fråga till alla med schizofreni

Mer
17 apr 2018 04:30 - 18 nov 2019 09:27 #1046590 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Religiösa bilder som tilltalar
Chockad av den enorma uppebaelsen, och en av de vackraste skulpturer som jag sett:

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/t...R1745_edit_atoma.jpg

Last edit: 18 nov 2019 09:27 by Admin1.

Be Logga in ansluta till konversationen.

• Richard
  • Richard Profilbild
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Viska's Stormufti
Mer
07 maj 2018 23:17 #1053830 av Richard

• Zoidar
  • Zoidar Profilbild Författare till inlägg
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
08 maj 2018 00:18 #1053840 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Religiösa bilder som tilltalar
:rotfl

Anchored in Christ ✟

Mer
08 maj 2018 00:41 #1053848 av memphis
Svar från memphis i ämnet Religiösa bilder som tilltalar
Läcker sak som hände mig häromdan, men jag kunde inte ta nån bild. Jag gick i starkt solsken och tittade av en händelse på min egen skugga. Eller om jag tittade på min hund som satt och kissade. Iaf såg jag min egen AURA runt skuggan!! Hur coolt som helst. Den var runt min kropp och pulserade lite.

• Zoidar
  • Zoidar Profilbild Författare till inlägg
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
08 maj 2018 00:49 #1053852 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Religiösa bilder som tilltalar
Jag tror jag har sett något liknande, undrar dock om det verkligen är en aura man ser.

Anchored in Christ ✟

Mer
08 maj 2018 02:09 #1053882 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Religiösa bilder som tilltalar
Min syrra gav mig en gång filmen Jesus Christ superstar eller vad den hette.....mycket överraskande att hon förstod vad jag behövde just då.....jag såg den aldrig men jag blev glad ändå.

Mer
08 maj 2018 02:50 #1053902 av memphis
Svar från memphis i ämnet Religiösa bilder som tilltalar
Jag har en mäktig bonad på väggen. Jag köpte den på en loppis, fast jag inte blev förtrollad av motivet då, jag köpte den för att den var så ovanligt stor. Den kostade 125kr och jag tyckte det var lite dyrt, men jag köpte den. Och sen när jag kom hem, och hängde upp den över soffan, då började jag ana att den var magnifik! Och än idag ligger jag och tittar på den när jag ska sova. Det är en ökenscen med människor som lagar mat, barn och kameler. Tält. Den är helt magisk, man kan titta på den i ett helt liv. En bonad av harmoni. Har aldrig sett nåt liknande så stor. Ibland hittar man små skatter! Nu säger jag goder natter :)

• Jocke
  • Jocke Profilbild
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 maj 2018 08:45 - 18 nov 2019 08:56 #1056517 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Religiösa bilder som tilltalar

Ja, jag tror människan av idag har svårt med att hantera döden som ett tillstånd? Förr var var det väl en öppen miljö där man diskuterade och pratade detta. Nu är ju vartenda människa rädd för den?

Det känns lite som att dörrarna har stängts att man inte tycks kunna prata öppet om det? behöver hjälp här med att komma vidare, då den tråd jag kände kunde leda till en mer öppen diskussion om vad döden egentligen innebär, har låsts av Moderator 1. Men jag kan säga att även jag har blivit utnyttjad och absolut inte tar gärningsmannens parti.

Vad tycker religionen om offer, Jesus blev ju ett offer för mångas längtan till att helvetet på jorden ska upphöra?

Vars är världen på väg?
Last edit: 18 nov 2019 08:56 by Admin1.

Sidan laddades på: 0.387 sekunder