fråga till alla med schizofreni

Mer
5 år 11 månader sedan #1056524 av Geta
Jag tycker att det är en myt att vi inte talar om döden idag. Man talade inte mer om döden förr.
Mer
5 år 11 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1056558 av Nissegossen

ispegelland skrev: Läcker sak som hände mig häromdan, men jag kunde inte ta nån bild. Jag gick i starkt solsken och tittade av en händelse på min egen skugga. Eller om jag tittade på min hund som satt och kissade. Iaf såg jag min egen AURA runt skuggan!! Hur coolt som helst. Den var runt min kropp och pulserade lite.


För många år sedan i min första l lägenhet satt jag med bibeln i knäet och hade handflatorna under. Där såg jag hur orange lågor kom ur mina fingerspetsar, har senare sett röda lågor slog ut från mitt högra långfinger samtidigt som en röst sade, du har helandets gåva.

Jag berättade en gång för en kvinna om en händelse jag varit med om. Hon sade jag ryser i hela kroppen nu. Jag sade jag med, men det är ingen ond rysning bara ett kännetecken för de som är med oss, det var inte första gången för mig.


Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 11 månader sedan #1056559 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 11 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1056631 av Jocke


Alltså kan inte sanningen existera, då man inte kan veta om det på andra sidan?


Vars är världen på väg?
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 11 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1056943 av Richard
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 11 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1056969 av Nissegossen

Jocke skrev:

Jag har läst den och den heter Tibetanska Livs och Dödsboken. Får poängtera det. En dåvarande psykiatriker frågade mig, vad läser du för bok just nu? Jag svarade sanningsenligt Tibetanska livs och dödsboken. Har läst journalen på det och hon hade lagt in, läser extrem litteratur.


Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.