skillnaden mellan er och era syskons uppväxt

Mer
11 år 8 månader sedan #500939 av killet
ja jag lyckas spara mycket där jag är nu i rättsyk. hyran kostar bara någon hundring eller liknande med mat och allt eftersom jag får bostadstillägg som täcker allt det. Sedan får jag 7000 som jag sparar 700 går till förrådet som jag hyr.
Mer
11 år 8 månader sedan #500940 av Melun
Så du har dina grejer i ett förråd nu och har ingen lägenhet att betala hyra till?
Mer
11 år 8 månader sedan #501174 av killet
jo jag har också en lägenhet men det är så dyrt att transporteras grejer till falköping från sthlm och dessutom får de inte plats i lägenheten så jag betalar någon hundring för lägenheten och maten och 700 för förrådet.
Mer
11 år 8 månader sedan #501249 av Admin1

killet skrev: att träffa en psykolog många gånger ger inte tillbaka halv miljonen som man blivit bestulen på eller all tid man förlorat på att gå om 5 klasser och slava hela sitt tonåriga liv. En psykolog många gånger gör ju det som man vill ha tillbaka tiden som den kostar.


Det en psykolog kan göra är att man inte lider så mycket av att ha förlorat en halv miljon. Det kan ju annars vara plågsamt att leva med en så stor förlust.
Mer
11 år 8 månader sedan #501323 av killet
Problemet med mig är att psykologernas uttalanden är bara luft så länge de inte ger tillbaka den förlorade tiden och halva miljonen och hälsan som neuroleptikan tagit ifrån mig.
Mer
11 år 8 månader sedan #501491 av Admin1
Det går inte att få tillbaka förlorad tid och det är svårt att få tillbaka förlorade pengar, men det är bra om en psykolog lär en att inte lida av sådana förluster, som inte kan ersättas. De med schizofreni som har plågsamma röster lider mindre av det om de får hjälp av en psykolog.