min pojkvän har psykos igen och klipper banden till mig.

Mer
18 år 5 månader sedan #27589 av vinter
Mer
18 år 5 månader sedan #27590 av Isa-Alise
Mer
18 år 5 månader sedan #27593 av vinter
jag vet det... men det känns bara så jobbigt...det skulle bara vara så skönt om han vände sig till mig istället för mot mig..och sakne är den att han alltid vill bryta banden med mig..jag börjar verkligen tro att det är det bästa att bryta banden.. men jag vet att allt handlar om tålamod. tack för svaret
  • amanda s
  • Besökare
  • Besökare
18 år 5 månader sedan #27595 av amanda s
Den viktigaste frågan i sammanhanget är väl om du vill fortsätta förhållandet eller inte? Vill du det?
//amanda s
Mer
18 år 5 månader sedan #27601 av vinter
det är inte en lätt fråga men mitt spontana svar är ja jag vill fortsätta ha ett förhållande med honom..det är dock jobbigt att han gör slut hela tiden..så klart..

Jag vet att det viktigaste är att jag fokuserar på vad jag vill... det är dock skönt att skriva av sig på ett forum som denna då de flesta som inte är så insatta endast tycker att det är bra att d e slut... de förstår inte riktigt att "han inte är som andra" alltid..
Mer
18 år 5 månader sedan #27609 av Undrande
Nje, jag tycker nog tvärtom vs de flesta.
man måste vara säker på in partner om det ska vbli ngt, förr var det lite mer ordning o man visste att om man inledde en relation så varade den hela livet så man kunde planera, och var också tvungen att planera, bättre..

Folk vill kunna ändra sig. Själv förstår jag inte meningen med att gifta sig om det går att skilja sig. den moderna världen är inget för mig.