Goda nyheter trots att någon skulle tro tvärtom

Mer
9 år 1 månad sedan #716964 av aspie
Hei

Min äldsta son som jag berättat om här på sajten i tiderna, har tagit skillsmässa och nu mår han kolossalt mycket bättre. Han är mycket lugnare och mycket mera nöjd med sitt liv. Jag tror att snart kan han börja så småningon trappa ner medicineringen. Jag är riktigt glad för hans skull. :groovy

Hälsn. Aspie
Mer
9 år 1 månad sedan #716965 av Fantasio
Det var ju förträffligt. Tyvärr har jag glömt allt du skrivit om honom tidigare.
Mer
9 år 1 månad sedan #716994 av Admin1
Alla äktenskap är inte bra och är man stresskänslig kan nog äktenskapliga konflikter vara jobbiga. Ensamheten har sina klara fördelar och det inser nog inte alla utan tror att all samvaro är bra, men det beror mycket på hur samvaron är.
Mer
9 år 1 månad sedan #716995 av Geta
Grupptrycket är starkt att man ska leva i tvåsamhet.
Mer
9 år 1 månad sedan #716998 av lärjungenMatteus
Han har förblindat deras ögon och förstockat deras hjärtan, så att de inte ser med sina ögon och förstår med sina hjärtan och vänder om och blir botade av mig.
Mer
9 år 1 månad sedan #717025 av Nissegossen
Hej aspie, det var inte igår! Vad bra att han mår bättre, Mejla gärna på min E-postadress, jag har <!-- e --><a href="mailto:nissegossen@hotmail.com]nissegossen@hotmail.com[/url]<!-- e --> Hoppas han nu blir så bra som möjligt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum