Hunden och jag

Mer
8 år 11 månader sedan #740907 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hunden och jag
Håller med dig, Geta. Jag drömde faktiskt att jag hade en katt och folk sa att den var smal. Kom då på att jag glömt att mata den. Jag har haft katt på nittiotalet.
Mer
8 år 11 månader sedan #740912 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hunden och jag
Det är inte helt gratis att ha katt. Mat, sand och veterinärbesök kostar.
Mer
8 år 11 månader sedan #740932 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hunden och jag
Har haft hund en American, Dusty, en hane stor för sin ras, ja, även till sättet och svart, med vit slips, annars lik Lady i Lady och Lufsen. Han är djupt saknad. Han blev 11 år 2 mån 23 dagar och ligger på en djurkyrkogård ute på Hisingen i Göteborg.

Min ekonomi tillåter mig icke att skaffa hund idag. Min hund kostade mig 10% utav min inkomst varje år under sin levnad. .?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
8 år 11 månader sedan #740948 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Hunden och jag
Jag är tillfälligt stödhem för hundar som ska placeras i permanenta hem...
Just nu har jag en 1-årig pitbull hemma, som fortfarande tror den är en knähund ;)
Älskar hundar!!!! :D
Mer
8 år 11 månader sedan #740949 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hunden och jag
Mormor och morfar hade hund. Mina föräldrar har haft två samtidigt. Jag tycker mycket om hundar, men är väl själv kattmänniska.
Mer
8 år 11 månader sedan #740958 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Hunden och jag
Mina föräldrar hade hund. Hon hette Molly en Golden Retriever. Hon fick artros i ena benet och i slutet fick vi putta upp henne för backarna. Tillslut så la hon sig bara ner och orkade inte fortsätta gå. Då tog mina föräldrar beslutet att avliva henne. Det var ledsamt och jobbigt och vi grät allihop i familjen. Hon blev 10 år.

Jag skulle gärna vilja ha hund, men det kan bli ganska dyrt om hunden blir sjuk. Jag skulle gärna vilja ha en vit labrador. Det som är bra att ha hund är att man måste rasta dom, så man måste motionera mycket vilket är bra.