Kommer aldrig att klara av när mina föräldrar dör...

Mer
6 år 7 månader sedan #959059 av Amandara
Jag älskar mina föräldrar och har mycket ihop med dem, som fria individer. En vacker dag kommer de dö. Hemska tanke.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 7 månader sedan #959080 av Jocke

Geta skrev: Det kan vara klokt att göra ett miljöombyte och börja på ny kula. Men klarar du att byta ut hela din bekantskapskrets, Jocke? Tappar du inte fotfästet då?


Ja, jag har bara en liten och ytlig bekantskapskrets här i stan! En möjlighet kan vara att flytta till en större stad med ett större kulturutbud?

Men i.o.f. sig så har den här stan en rätt bra utbud också speciellt på sommaren.

Men just nu är jag så beroende av personalen, så jag blir nog förmodligen ännu mer beroende av dem senare?

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 7 månader sedan #959091 av Jocke
http://metromode.se/wp-content/blogs.dir/1/files/resized/4b/4bea93808012830b24ceb7bfcecf97cb_980x0_c_85_s_v4.jpg?src=YTo4OntzOjE6InQiO3M6NjoicmVzaXplIjtzOjM6InNyYyI7czo0OToiaHR0cDovL3NhbmRyYWJlaWplci5zZS9maWxlcy8yMDE0LzA4L3BvdGF0b2VzLmpwZyI7czo1OiJtYXhfdyI7aTo5ODA7czo1OiJtYXhfaCI7aTowO3M6NDoiY3JvcCI7YjoxO3M6OToiY3JvcF9hcmdzIjthOjA6e31zOjc6InF1YWxpdHkiO2k6ODU7czo3OiJzaGFycGVuIjtiOjE7fQ%3D%3D

Jag undrar om det inte egentligen borde vara högskolestudenter som skulle jobba som boendehandledare? Lönerna borde ryckas upp dramatiskt!

Jag känner att ngn borde visa media, på att dem är helt fel ute vad gäller viss adekvat information?

Vars är världen på väg?