Får hjälp av mitt syskon

Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1287768 av Rrusheflower
Fantasio, Du behöver inte skämmas för att du har psykisk sjukdom, kul att höra att du står din syster så nära.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Rrusheflower.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1287773 av Nissegossen
Bara vända ut och in på påslakanet. Sedan gå in i öppningen därnere gå upp inuti ta tag i täcket vänd rätt påslakanet och det lägger sig rättvänt i påslakanet. Numera då det är standard klipper jag upp ett hål i hörnen på påslakanet och nej jag fållar inte upp det som man skall göra med hålen i hörnorna tar jag tag i täcket och välter påslakanet över inget konstigt att få på påslakanet över täcket så

Alla mina syskon lever. Min bror som är äldst har fyllt 85 i år, jag med mina 70 år är yngst, de alla har barn och barnbarns barn

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1287775 av Geta
Svar från Geta i ämnet Får hjälp av mitt syskon
Alla mina kusiner lever. Vi är inte så många. Alla har gått i pension.
Mer
3 år 6 månader sedan #1287779 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Får hjälp av mitt syskon
Mina två halvsyskon lever, 84 och 73 år gamla och så lillan jag 65, otroligt att vi lever allihop. Jag blir väl den första att lämna in...
Mer
3 år 6 månader sedan #1287785 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Får hjälp av mitt syskon
Om påslakanet blir knöligt för Fantasio kan bero på att han sätter in det på tvären. Det är den kortaste sidan på täcket han skall trä in.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 3 månader sedan #1311618 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Får hjälp av mitt syskon
Nu har jag råkat ut för en klassiker, lampan i vardagsrummet har gått sönder. Jag ringde syrran.