Får hjälp av mitt syskon

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1208180 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Får hjälp av mitt syskon
Jag ska gå med min storasyster och köpa mobiltelefon. Då kan ni ringa mig när jag är ute och vandrar. Jag vet att mamma blir orolig när jag inte är hemma och svarar i telefonen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1208196 av Slyngelsnubben
Jag vill ha så lite hjälp som möjligt, om det är ngt jag inte vill förlora så är det min självständighet sitter här som en jävla grönsak men över min döda kropp att jag hade haft en god man eller ngt sånt och familjen håller jag på avstånd de får inte veta att jag är sjuk för då blir det ännu mer skit
Mer
4 år 3 månader sedan #1208431 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Får hjälp av mitt syskon

Richard skrev: Ja, nu kommer jag bra överens med min syster, jag ska inte bara skriva elakt om henne. Jag har ju faktiskt fått (låna) hennes cykel. En bra cykel som jag använder varje dag typ.

Vad har hänt med din egen cykel?
Mer
4 år 3 månader sedan #1208473 av Nissegossen
Gör på mitt sätt, ser till avigsidan ut, tar täcket vänder lakanet och får allt rätt. Alltså inte riktigt som videon. I hörnen tar jag täcket vänder på lakanet och får allt rätt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1208764 av krokus
Svar från krokus i ämnet Får hjälp av mitt syskon
Videon som Admin1 skickade, funkar nog inte med kedjetäcke på 8,2kg. :P
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1208807 av Nissegossen
Det jag gör är inte enligt videon jag ser till att avigsidan är utåt tar tag inne ifrån täcket välter över påslakanet och lyfter i täcket "klär" på täcket med lakanet, klart

krokus skrev: Videon som Admin1 skickade, funkar nog inte med kedjetäcke på 8,2kg. :P

Det fungerar på mitt sätt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.