Får hjälp av mitt syskon

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1214905 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Får hjälp av mitt syskon
Jag tror att det kan vara bra för min systers ego att hjälpa mig. Hon känner sig behövd och det är hon ju. Jag känner viss skam att vara som ett barn på nytt, men bara lite, lite. Nu senast bytte hon två av tre glödlampor i mitt sovrum, vilken skillnad det blev. Fick även hjälp med nya sängkläder.
Mer
4 år 3 månader sedan #1214910 av wasp
Svar från wasp i ämnet Får hjälp av mitt syskon
Fick hjälp av min syster, både med pengar och praktiska saker. Hon dog tyvärr 2010.
Mer
4 år 3 månader sedan #1214960 av Nissegossen

wasp skrev: Fick hjälp av min syster, både med pengar och praktiska saker. Hon dog tyvärr 2010.


Beklagar wasp.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1215006 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Får hjälp av mitt syskon
Res dig Fantasio. Glödlampor kan knappast vara svårt för dig att byta. De behöver ta tag i saker.
Mer
4 år 3 månader sedan #1215049 av Richard
Svar från Richard i ämnet Får hjälp av mitt syskon

Admin1 skrev:

Richard skrev: Ja, nu kommer jag bra överens med min syster, jag ska inte bara skriva elakt om henne. Jag har ju faktiskt fått (låna) hennes cykel. En bra cykel som jag använder varje dag typ.

Vad har hänt med din egen cykel?

Jag har inte haft nån egen cykel sen 90-talet, jag hade bil innan.

Men nu är min syster snål igen, hon köpte 2 paket cigaretter till min mamma o sa; -Jag vill ha pengarna senast den 29:e! Jag bjöd min mamma på ett paket cigaretter idag, hon hade ju lagat all julmat som vi åt på julafton.
Mer
4 år 3 månader sedan #1215070 av Geta
Svar från Geta i ämnet Får hjälp av mitt syskon
Jag var också vilsen i början, när jag skulle köpa LED-lampor- vad de motsvarade och vilken sockel det skulle vara.