Varför försöker vissa föräldrar göra sitt barn psykotisk?

Mer
20 sep 2017 12:17 #973377 av Utomjordingen
Jag känner egentligen bara en stor sorg när det gäller min mamma! Vår relation gick sönder tidigt i mitt liv under min uppväxt. Vi har inte träffat sen runt 10 år tillbaka. Min kvinna säger att jag inte ska ringa min mamma någon mer gång för hon märker att jag mår jätte dåligt varje gång jag har pratat med min mamma eftersom hon alltid låter så förbannad när jag pratar med henne. Det spelar ingen roll vad vi pratar om - för hon låter arg jämt ändå så jag blir rädd för min egen mamma. Sen har jag trauman från våren 1990 när min egen mamma såg till att jag skulle tvångs inläggas på psyket - har inte kommit över det än idag.

Be Logga in ansluta till konversationen.

Mer
20 sep 2017 13:33 #973389 av Chris

Geta skrev: Föräldrarna kan bära på psykisk sjukdom själva som de är rädda för att ska bryta ut. Hellre offrar de barnet.

Tror jag också. Så var mina.

• Carmen Al Kebab
  • Carmen Al Kebab Profilbild Författare till inlägg
  • Platinamedlem
  • Platinamedlem
Mer
21 sep 2017 16:35 #973798 av Carmen Al Kebab
Björk?

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
21 sep 2017 16:38 #973801 av

Amandara skrev: Tror att de flesta föräldrar är evinnerligt oroliga när de märker att deras barn är sjukt.....

Bra sagt. Jag misstänker att en av mina föräldrar själv har någon diagnos men det går inte att bekräfta det eftersom hen inte är intresserad utav att höra något sådant. Dock måste jag ge en eloge till mina föräldrar som upptäcker mina psykoser mycket snabbare än vad psykiatrin gör.

Sidan laddades på: 0.550 sekunder