Hur ser din familj på dig?

Mer
6 år 3 månader sedan #995141 av Nissegossen
Vem och vilka är en i familjen? Varför jag ställer den frågan är för att jag själv inte skaffat en familj. Det stod fullt klart när syrran sade, jag och min familj. Jag var där tydligt exkluderad. Kom till slutsatsen att jag har ingen familj.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #995196 av Utomjordingen
Sen kan man vända på perspektivet - hur ser jag på min mamma/släkten? Kort sagt, så förstörde dom mitt liv!
Mer
6 år 3 månader sedan #995199 av Amandara
Jag är ok med min familj.
Mer
3 år 4 månader sedan #1301054 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hur ser din familj på dig?
Jag har ingen familj kvar förutom två halvsyskon. De har en ganska negativ syn på mig, tror jag. Är det där bort bortskämda sladdbarnet som inte blev något av och som, framför allt, inte har några barn. Behöver jag tillägga att jag har väldigt liten kontakt med dem?
Mer
3 år 4 månader sedan #1301061 av krokus
Svar från krokus i ämnet Hur ser din familj på dig?
Min pappa är alldeles för självupptagen för att bry sig om mig. Sådan har han alltid varit.

Min mamma är rätt självupptagen också, men inte i närheten av lika illa som pappa. Ibland tycker hon att jag är elak, när det i själva verket bara är dålig kommunikation. Det tål att tilläggas att mamma inte vill förstå sig på min problematik.

Min äldsta bror har jag ingen kontakt med, han har nog obehandlad adhd och är därför knepig.

Mina två andra bröder tycker om mig. Mitt ena brorsbarn tycker att jag är knäpp.
Mer
3 år 4 månader sedan #1301071 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Hur ser din familj på dig?
Alltid varit utanför familjen. Som om jag vore adopterad.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻