Hon är så fin tycker jag.

Mer
6 år 3 månader sedan #1008350 av Lelle
När jag ser filmerna inspelade på oss när vi var små, så tycker jag att mamma är så fin. Hon såg oss som hennes barn, brydde sig och lattjade med oss. Hon förstod hur vi tänkte och hur vi kände. Hon har varit en fantastisk mamma. Jag funderar ibland på att ta bort bilderna på min biologiska mamma på facebook. Jag har dock fått hård örfil av min mamma förut, men jag förstår varför ändå nu i efterhand. Hon gjorde så för att hon brydde sig!
Mer
6 år 3 månader sedan #1008352 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Hon är så fin tycker jag.
och jag såg också på filmen inspelad hur lycklig hon var över att få oss. Mamma har berättat att myndigheterna inte tyckte att jag skulle bo med min bror. Dom tyckte att jag och min bror kunde bo i olika familjer och träffas ute på fritiden! Men mamma kämpade mot myndigheterna för att vi skulle få bo tillsammans!
Mer
6 år 3 månader sedan #1008393 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hon är så fin tycker jag.
Menar du din biologiska mamma eller din fostermamma?
Mer
6 år 3 månader sedan #1008397 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Hon är så fin tycker jag.
fostermamma. När hon skulle adoptera min bror så fick hon ett telefonsamtal om att han hade en bror, nämligen jag. Dom visste inte innan att jag fanns också. Mamma ville direkt få mig också. Men då svarade myndigheterna med att vi kunde bo i olika familjer och olika orter och jag skulle träffa min bror ute på fritiden. Det har hon berättat. Hon kämpade mot myndigheterna, och vann tillslut.
Mer
6 år 3 månader sedan #1008403 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hon är så fin tycker jag.
Så du har alltså vuxit med din biologiska bror i Sverige, trots att du är adopterad från Rumänien. Ni fick komma till samma familj.
Mer
6 år 3 månader sedan #1008548 av Carmen Al Kebab
Vilket land var det? Sverige eller Rumänien?