Min morbror... kanske är död...

Mer
6 år 3 månader sedan #1010723 av Richard
Jag har inte fått tag i någon o nu vågar jag inte längre ringa runt längre eller ens kolla Facebook. Jag är så orolig men försöker hitta på andra saker att sysselsätta sig med.

Han opererades i förrgår, en svår operation, för att ta bort cancer i njuren. Operationen gick bra o de behövde inte ta bort hela njuren. Men igår kväll kom ett SMS från mamma att han fått inre blödningar o opereras akut på intensiven. Min kusin är sjuksköterska och uppdaterar. Mormor, som är tänkt vi ska fira 90 år på måndag, vet ens inget. Tänk om han är död...

Han och större delen av släkten är i Örebro och Lindesberg, det är runt 55 mil bort. Jag ska dock stanna hemma och passa mina och mammas katter, när det är tänkt att fira mormor 90 år.

Nu fick jag det skrivet i alla fall... Försöker tänka på annat, men det är svårt.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 3 månader sedan #1010728 av Jocke
Ja, jag försöker också tänka på annat! Men den där smärtan i hjärnan är hänsynslös!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 3 månader sedan #1010730 av Richard
Precis efter jag postat inlägget ringer min mamma, jag var så rädd för att svara...

Men han är ok!
Han har fått 4 enheter blod, och läget är inte kritiskt längre! Men han mår ju inte bra. Men jag känner en stor lättnad!

Mamma sa också att hon givetvis skulle ringa om det skulle hända nått!
Mer
6 år 3 månader sedan #1010957 av Encingnerius
Bra att det löste sig.