Blir arg nästan varje dag

Mer
6 år 1 vecka sedan #1042851 av rymd
Svar från rymd i ämnet Blir arg nästan varje dag
hade varit intressant om du skickade en låt
Mer
6 år 1 vecka sedan #1043065 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Blir arg nästan varje dag
Tror att Carmen kan ha tvångstankar, därför mycket snack om narcissister och psykopater.
Mer
6 år 1 vecka sedan #1043069 av Geta
Svar från Geta i ämnet Blir arg nästan varje dag
Carmen har inte landat i sitt funktionshinder.
Mer
6 år 1 vecka sedan #1043407 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Blir arg nästan varje dag
Vid tvångstankar kan man älta samma sak hela tiden.
Mer
6 år 6 dagar sedan #1043881 av Richard
Svar från Richard i ämnet Blir arg nästan varje dag

Carmen Al Kebab skrev: Tyckte jag såg ditt användarnamn från någon flashbacktråd sedan 2009? Det jag vill skriva är att det inte är så smart att ha samma användarnamn på alla forum... Då kan någon googla på dig bara.

Jag har valt att nästan aldrig vara anonym på nätet. Det är klart jag har nått annat anonymt Flashback-konto, med typ bara 30 poster, men det var längesen jag använde det.

Om jag skriver anonymt, så blir jag paranoid, att någon ska spåra mig. Om det typ skulle handla om nått olagligt, eller att man riskerar IRL-hot. Men jag sköter mig numera! Det är lätt att spåra "Mulla Krekar" på Flashback. En bild-googling på "Mulla Krekar Ängelholm" så kommer jag upp, tillsammans med den alldeles äkta Mulla Krekar, o ta mig fan kommer Breivik upp också!



Tredje raden, längst till höger, i skyddsvästen. :rotfl

T.ex. var där någon tråd där nån idiot ville göra en guide för terrorister att tillverka VX-gas. Jag postade nått inlägg, att det går att tillverka Sarin hemma, med lagliga kemikalier, men jag tänker då fan inte dela med mig av det, om muppen skriver att han vill ha det i terrorsyfte! Det bekräftar flera som inte heller delar med sig om hur man gör.

Men, jag tycker ämnet är intressant! Givetvis håller jag inte på med sånt längre! O kommer inte att bidra till nått olagligt!