Tjejen jag var kär i ser ut som en gammal tant nu!

Mer
5 år 6 månader sedan #1087320 av Zoidar
Det finns många tanter som är söta. :)

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 6 månader sedan #1087329 av IngeF
Om man tenker med feil hode, kan det gå som med Norges nylig avgåtte fiskeriminister Per Sandberg, og hans iranske missedeltager.
Mer
5 år 6 månader sedan #1087343 av Cider

Nissegossen skrev: Som till min psykiatriker, jag gav honom en metro,sade så, att doktorn kan hålla sig ajour med verkligheten....

:jubel underbart!
Mer
5 år 6 månader sedan #1087366 av Nissegossen
Min dåvarande psykiatriker den som fick metron, läser här och det var han som sade titta på viska.se det verkar bra. sagt i samma vecka som jag själv hade hittat men jag lade ned det bara för att, trotts att jag försökte bli medlem men inte fixat. Att min läkare tipsade mig, gick jag in på min E-post och skrev till Admin om han kunde hjälpa mig att bli medlem. Han är nu överläkare för psykos öster, alltså i östra stan. om man blir inlagd på slutenvården hamnar man numera på Mölndals sjukhus.

Förr när det var psykos avdelningar låg på Östra ringde ju de kompisar som vet var jag bor. Det var ständigt cigg och pengar de ville ha. Eftersom jag hade 7 min gångväg ned till psykiatrin tog jag med tobak, och färdiga samt att de kunde rulla sina egna cigg.

Nu när det är Mölndal är det ingen som gör sig hörd.
Samt lånar man ut, sitter det långt inne, innan jag får tillbaka det. ytterst motvilligt kommer pengarna fram

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 månader sedan #1087382 av Maxjohan1983
Då jag var på mitt årliga besök hos psykiatriker då lovordade jag Viska.se. Även då jag var där förra hösten då jag skulle förnya intyg för körkortet.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 6 månader sedan #1087718 av krokus

Geta skrev: Tvivlar på att en 40-åring ser ut som en gammal tant.

För mycket solarium? 8)