Lyssnar psykiatrin mer på mina föräldrar än jag?

Mer
5 år 6 månader sedan #1089739 av zoegas
Flashback? Sverigedemokrater och knarkare. Dem är för fan mer verklighetsfrånvända än schizofrena! Du gör gott i att ta till dig av dem som skriver här. Finns personer som lidit i 30-40 år av denna sjukdomen här. Du däremot är en nybörjare. Du har ingen sjukdomsinsikt och du vet inte vad du pratar om.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 6 månader sedan #1089740 av Carmen Al Kebab
Håller med om att det är många inom underklassen som hänger på flashback därav mycket SDare och knarkare... Men det du glömmer är att det är en många andra som skriver betydligt färre och dessa är typiskt arbetarklass, medelklass och övre-medelklass.

Varför tror du det skiljer så mycket i vad folk skriver på flashback om psykiatri och här på Viska? :P

Jag vet mycket väl vad min "sjukdom" handlar om.
Mer
5 år 6 månader sedan #1089741 av zoegas
Nix. Du vet inte vad din sjukdom handlar om. Det är uppenbart i vartenda trådstart du börjar med. Du får för dig att du bor i något koncentrationsläger och du är Juden. Alla är efter dig och alla saboterar för dig.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1089742 av Carmen Al Kebab
Psykiskt sjuka är stigmatiserade i detta samhälle, det tror jag alla håller med om... Kommer du ihåg hur psykiatrin var på 70/80-talet? Det var inte länge sedan... Nu för tiden kör dem med en annan taktik mot psykiskt sjuka... De kunde inte dölja allt som sker inom psykiatrin pga teknologins framfart under 80/90-talet därav slutade dem med saker som hör hemma på medeltiden.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Carmen Al Kebab.
Mer
5 år 6 månader sedan #1089743 av zoegas
Hur mycket medeltid har du varit med om? Du ska äta din medicin och komma på banan igen!

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1089744 av Carmen Al Kebab
Hahahaha, jag har tur som inte lever på 70/80-talet... Men synen på psykiskt sjuka ligger kvar bara att dem använder en annan taktik idag.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Carmen Al Kebab.