Lyssnar psykiatrin mer på mina föräldrar än jag?

Mer
5 år 6 månader sedan #1089747 av zoegas
Du är totalt besegrad i denna diskussion. Fall in i ledet och bli en medlem här istället. Ta till dig av vad folk skriver till dig. Lyssna på vad din läkare säger till dig och sluta inbilla dig saker. Så kanske du har turen att bli rehabiliterad och få ett normalt jävla Svenson liv om det nu är vad du siktar på.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 6 månader sedan #1089776 av Admin1
Carmen,
Ring kommunens biståndshandläggare och be om ett Personligt Ombud. Det är bättre att ombudet driver dina frågor mot psykiatrin än att du själv gör det.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1089880 av Carmen Al Kebab
Ja men nu är frågan om föräldrarna kan gå till psykiatrin för att lägga in mig och få igenom deras vilja? Även om jag har bevis på att jag har tagit 3 sprutor på egen begäran. Det finns ingen logik till varför jag skulle ljuga om min psykiska hälsa kopplat till schizofreni i ett sådant läge.

Därför frågar jag om de litar mer på mig än föräldrarna?
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Carmen Al Kebab.
Mer
5 år 6 månader sedan #1089888 av björk
Vi hade 7 samtal med familje
terapi. Varav pappa åstadkomm
i ord att mamma tacklade av dåså.

Kryptiskt och finurligt må va.
Om man vill lura i försåt!!!!

Detta ironiska fel dubbelbetonade.

Var allt helt åt fanderns!!

Och skulle te sig anmärkning'z värt
annorlunda.

Att den samman kluriga kontentan
åberopa annat attiralj..

Nämligen kom jag i ord att familjen tala
ett sjukt språk. Ett språk som själv proklamera
vi är "sjuka" det är det språk som anländer och som kom till mig.

Min reptil hjärna förtäljde mej detta då kände de sig konkurs synonym. Att de blev hotade och prata över bollen på mig sköte de fint och fick stop på samtalen. Typisk scientolog profil aktigt.


Va ville man med detta tro. Man hade tjänat åtskilliga miljoner på att erkänna sitt nederlag och backa. Istället gjorde de tvärsom o skuld belade mig. Som var helt fel. Infernaliskt -
fel. En krossad familj är vad sviterna berättar.

En utopi. Precis som den där låten med Evert Toube svarte Rudolf :tänk
Mer
5 år 6 månader sedan #1090130 av Admin1
Varför bor du hos föräldrarna när du inte gillar dem? Skaffa Personligt Ombud, som ordnar egen bostad åt dig.
Mer
5 år 6 månader sedan #1090161 av Nissegossen
personligt ombud
personligtombud.se/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum