Varför skriver inga här om sina kassa föräldrar?

Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1092905 av Carmen Al Kebab
Det är anmärkningsvärt att inte många här inne skriver om sina värdelösa föräldrar, det finns kanske en eller två som gör det... Men ni andra då? Eller är ni inte ens patienter?

Föräldrarna är anledningen till psykisk ohälsa, inget annat.

Sedan fulspelar de med psykiatrin för att få acceptans av samhället... De bryr sig inte ens om sina barn.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Carmen Al Kebab.
Mer
5 år 5 månader sedan #1092907 av Kloppe
Det kanske inte är många som vill lägga ut fakta om sin uppväxt och föräldrar på nätet sådär utanvidare.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
5 år 5 månader sedan #1092908 av Klanggedin
Mina föräldrar är bra.. lite trötta och slitna men bra.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1092909 av Carmen Al Kebab
Det finns inte många på detta forum, man behöver inte skriva stad eller så... Men annars kan man skriva hur mycket som helst om sina föräldrar så länge man är medveten om psykopaterna.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Carmen Al Kebab.
Mer
5 år 5 månader sedan #1092910 av Klanggedin
Jag har hört att man inte kan "vara medveten" om psykopaterna för dom är så skickliga på det dom gör. Man märker efter ett tag att dom inte ger något utan bara tar men i början har man ingen aning.
Mer
5 år 5 månader sedan #1092917 av Geta
Jag gick i psykoterapi på 1980-talet. Då skylldes schizofrenin på föräldrarna och särskilt modern. Sedan blev det tabu att ta upp föräldrarnas skuld. Kanske också här på Viska. Anhörigföreningen Schizofreniförbundet växte sig stark. De vill säkert inte heller skuldbeläggas.