Första julen med hela familjen, sen 1996!

Mer
5 år 3 månader sedan #1116255 av Richard
Jag hade tänkt att vara hos min mamma idag.

Men det blev ändrade planer. Vi ska ut till min syster i Klippan, hon kommer o hämtar mig o min mamma. Sen kommer pappa från Helsingborg också. Pappa o hans nya fru ska skiljas, o hans fru går säkert hem till hennes dotter ikväll, så pappa kan göra lite hur han vill. Så nu blir vi hela o bara familjen på julafton, sen 1996.

Visst min syrras pojkvän o hans mamma o mormor kommer också, men det är ju inget som stör. Huvudsaken det är bara jag, min syster, mamma o pappa!
Mer
5 år 3 månader sedan #1116292 av Zoidar
Trevligt Richard! Ha en god jul :)

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1116330 av Nissegossen
Ta vara på era äldre släktingar, åren går fort sedan är de borta, jag är själv sista generationen av oss som lever det är min kusiner som gått åt samt en svåger som gått. Min bror är klart över 80 och en syster strax efter. jag själv är yngst av min farfars 25 barnbarn

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 3 månader sedan #1116389 av Utomjordingen
Har inte firat julafton med min mamma, halvsyster och styvpappa sen någon gång under 2000-talet! Min styvpappa är död sen i början av 2000-talet. När det gäller min mamma så klarar jag inte av att vara i samma rum som henne. När det gäller min halvsyster så vet jag inte vad jag ska säga om det?
Mer
5 år 3 månader sedan #1116519 av Admin1
Trevligt, Richard! En önskejul för dig.
Mer
5 år 3 månader sedan #1116523 av Geta
Sista gången som jag firade jul med hela min ursprungsfamilj var 1997.