Har ni vänner?

Mer
3 år 6 månader sedan #1287720 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Har ni vänner?
Jag har tvångstankar att jag inte får ha vänner. Men jag har haft snälla klasskompisar ibland och kontaktpersoner 2st som jag gick till espressohouse ibland. Ibland tänker jag att jag har i alla fall massa systrar.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1287744 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har ni vänner?

Rrusheflower skrev: Jag har tvångstankar att jag inte får ha vänner. Men jag har haft snälla klasskompisar ibland och kontaktpersoner 2st som jag gick till espressohouse ibland. Ibland tänker jag att jag har i alla fall massa systrar.

Vi bor bägge i GBG vill du träffas? Du väljer plats, vi får komma överens om tid. Vill du komma hit får jag se vad jag kan bjuda på.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1287746 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Har ni vänner?
Nissegossen, jag har redan sagt nej till dej, du behöver inte upprepa frågan.
Mer
3 år 6 månader sedan #1287750 av Geta
Svar från Geta i ämnet Har ni vänner?
Jag har aldrig haft många vänner men jag var inte mobbad i skolan.
Mer
3 år 6 månader sedan #1287790 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Har ni vänner?
Jag hade skit många vänner fram till sexan. I lågstadiet hade jag typ 16 vänner hemma hos mig en gång. De ringde till mig, ena efter den andra. Min föräldrar tyckte nog bara det var roligt. Sedan i sjuan då blev det isolera sig. Då började schizofrenin ge klang! :D

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 6 månader sedan #1287795 av memphis
Svar från memphis i ämnet Har ni vänner?
Jag har också haft många vänner när jag var i tonåren. Men jag har aldrig gillat grupper, utan föredrar att umgås på tu man hand. Som att jag bara kan fokusera på en åt gången.