Vänskap?!? Vad skulle ni gjort

  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 11 månader sedan #1153880 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vänskap?!? Vad skulle ni gjort
Hade inte velat ha kvar henne som vän, du mår bättre utan henne, hoppas du har en vän som är mer äkta om inte så hoppas jag det dyker upp en sådan vän runt hörnet.
Mer
4 år 11 månader sedan #1153882 av Kattis35
Det hoppas jag oxå :) Tack Ingrid64marie
Mer
4 år 11 månader sedan #1153885 av Amandara
Livet är tufft. Blir man psykiskt sjuk försvinner många vänner. Sammhällsparia. Bara att tugga i sig. De är inte sämre än några andra vänner har bara mer fördomar stressande nog. Man är en sämre människa som psykiskt sjuk enligt många. Trist nog. Men som sagt, bara tugga i sig och försöka finna andra vänner.
Mer
4 år 11 månader sedan #1153892 av Klanggedin
Det sägs att dom som stjäl på jobbet också tror att andra stjäl på jobbet. Jag tror inte du är en dålig människa... WHooops.. Men du? Thats all I got.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1153893 av Nissegossen
Eftersom jag sitter ensam om dagarna och inte har någon att prata med sökte jag en KP genom socialpsykiatrin (Kommunen socaltjänst) Fås genom en biståndsbedömare när jag blev beviljad sade min socialsekreterare vad är du intresserad av jag sade bla religion.

Hon sade jag tror jag har en till dig. Jag fick en präst i Svenska kyrkan han är bra, han har även inom yrket besökt personer i fängelse har han sagt. Nu är han mer än en KP han är en vän. Han har kommit med bland annat en laser skrivare till mig.

Den har jag. Nu när jag får köpa nytt frågade han mig vad behöver du. jag sade du glöm det och jag nämnde diskställ han såg ju här vad som fattas vi får se på tisdag när han kommer.

Han bad mig mejla honom om vad jag behöver men jag sade, du behöver dina pengar själv, lägg dem inte på mig. Han insisterar så jag tror att han kommer med något jag behöver

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1153895 av Geta
På sig själv känner man andra.Det är nog mest projektioner.
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Geta.